پیام رییس مرکز پژوهش‌های مجلس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

رییس مرکز پژوهش های مجلس طی پیامی روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز، کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش های مجلس طی پیامی ضمن تبریک 29 فروردین به حماسه آفرینان ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز را تجلی افتخار رشادت های ارتش در طول سال های پس از انقلاب به ویژه در دوران دفاع مقدس دانست.

متن کامل پیام رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به شرح زیر است:

29 فروردین ماه به نام و یاد ارتش جمهوری اسلامی ایران تداعی کننده رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های دلاورانی است که در طول سال‌های پس از انقلاب و در روزهای حساسی همچون دوران دفاع مقدس، تندیس زیبایی از ایثار و شجاعت آفریدند و در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی برگ‌هایی زرین نشاندند. امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه ایمان با حرکت در مسیر ولایت، الگویی کم‌نظیر از ارتشی ولایی و مکتبی در حفظ هویت، کیان و ارزش‌های متعالی جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داده است.

تلاش‌ها، شجاعت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول سال‌های متمادی آنچنان بر بلندای تاریخ این مرزوبوم خوش درخشیده است که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی 29 فروردین «یک روز تاریخی و پر مضمون و جزو خاطره‌های ماندگار و معنادار به حساب می‌آید». روزی که بی‌تردید تجلی روشنی از رشادت‌های ارتش در طول سال‌های پس از انقلاب به ویژه در دوران دفاع مقدس و فرصتی مغتنم به منظور گرامیداشت یاد و خاطره پایمردی‌های نیروهای جان‌ برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران است. ارتشی که با تقدیم 45 هزار شهید در سال‌های جنگ تحمیلی، دشمنان را در دستیابی به اهداف و توطئه‌های خویش ناکام گذاشت و امروز نیز استوارانه در برابر دسیسه‌های تروریست‌ها و خیالات خام آنها، استوارنه بر عزم خویش در دفاع از کیان ایران اسلامی ایستاده‌اند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران همگام با انقلاب با گذر از روزهای حساس و پرالتهاب و با بهره‌مندی از تجارب 8 ساله جنگ تحمیلی، امروز به بالندگی رسیده و با اتکا به تجارب بومی و متخصصان و دانشمندان جوان ایرانی بر توانمندی‌های دفاعی ایران اسلامی در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی افزوده است.

اینجانب 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به خانواده‌ معظم و بزرگوار شهدا و جانبازان عزیز ارتشی و تمام حماسه‌آفرینان نیروهای زمینی، دریایی و هوایی ارتش تبریک می‌گویم. توفیق روزافزون تمامی مدافعان حریم امن جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب از درگاه ایزدمنان خواستارم.

201/201

کد خبر: 625392

وب گردی

وب گردی