برگزاری آیین نکوداشت «نادر گلچین» در تالار وحدت

آیین تجلیل و نکوداشت «نادر گلچین» استاد مطرح موسیقی کشورمان به عنوان خواننده پیشکسوت، تحت عنوان «بوی بهار» در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، این مراسم به همت واحد موسیقی مؤسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش» طی تاریخ هشتم اردیبهشت ماه سال جاری و ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت شهر تهران برگزار می شود. ناگفته نماند در این مراسم که با حضور پیشکسوتان و بزرگان موسیقی انجام خواهد گرفت، ضمن پخش نماهنگی از زندگی این هنرمند، تعدادی از بزرگان موسیقی نظرات خود را در مورد ایشان بیان خواهند نمود. از دیگر قسمت های این برنامه چند اجرای موسیقی توسط تعدادی از هنرمندان سرشناس و همچنین سخنرانی یکی از هنرمندان صاحب نام عرصه موسیقی خواهد بود. در پایان نیز مراسم تقدیر از این هنرمند پیشکسوت برگزار خواهد گردید.

«نادر گلچین» از جمله خوانندگان صاحب سبک و دارای صدایی خاص خود است. بیشتر آثار او به سال‌های پیش از انقلاب باز می‌گردد. از آثار مهم او در آن دوران می‌توان به «یوسف گم گشته» اشاره کرد و از دیگر آثار او می‌توان به تصنیف مرغ سحر، ناوک مژگان، قصه شهر عشق، مسبب، من دیگه بچه نمیشم و آلبومهای گریز، نفس باد صبا و زلف بنفشه یاد کرد. در سالهای پس از انقلاب پس از ۳۵ سال کناره‌گیری این خواننده، تنها آلبومی به نام گریز که کار مشترک فریدون شهبازیان و نادر گلچین بود، روانه بازار موسیقی کشور شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر جهت حضور در این مراسم می‌توانند با دفتر مؤسسه فرهنگی هنری رادنواندیش، با شماره‌ تلفن های ۸۸۵۲۸۱۴۷ و ۸۸۵۲۸۱۴۸ تماس حاصل فرمایند.

507502

کد خبر: 625547

وب گردی

وب گردی