محسنی ثانی در گفت و گو با ایسکانیوز: قضاوت درباره گزارش اجرای برجام تا پیش از بررسی در کمیسیون امنیت ملی  امکان پذیر نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هرگونه اظهار نظر درباره گزارش ارسالی وزارت خارجه به مجلس پیش از بررسی در این کمیسیون را غیر قابل قبول خواند.

محمدرضا محسنی ثانی، در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز با اشاره به اخطار روز گذشته حمیدرسایی درباره عدم تطابق گزارش وزارت خارجه درباره برجام با نامه رهبر انقلاب تصریح کرد: به دلیل برگزاری جلسات مجلس برای بررسی بودجه کل کشور در سال 95 و تعطیلی کمیسیونهای تخصصی هنوز هیچ جلسه ای تشکیل نشده است که بخواهیم در آن جلسه گزارش برجام را و بررسی و پس از آن درباره آن قضاوت کنیم.

وی با بیان اینکه اظهارنظر درباره گزارشی که هنوز خوانده و بررسی نشده است، پذیرفتنی نیست افزود: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حال حاضر تنها در مرحله دریافت گزارش قرار دارد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس نهم خاطرنشان کرد: اینکه چقدر برجام اجرایی شده یا نشده و یا طرف های مقابل به تعهدات خود در قبال ایران عمل کرده یا نکرده اند، بدون بررسی دقیق گزارش اجرایی شدن برجام در کمیسیون امنیت ملی امکان پذیر نیست.

204/201

کد خبر: 625875

وب گردی

وب گردی