مسابقه «دانشمند فردا» برگزار می شود

شبکه اجتماعی و مرکز یادگیری تبیان، در یک اقدام مشترک و هماهنگ، مسابقه ای بزرگ و مخصوص دانش آموزان شرکت کننده در پروژه های دانش آموزی تبیان را برگزار می کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، پس از برگزاری چندین دوره موفق پروژه های دانش آموزی تبیان و در آستانه برگزاری یازدهمین دوره این برنامه، از تمام دانش آموزان شرکت کننده در پروژه های دانش آموزی تبیان، برای شرکت در یک مسابقه ویژه با جوایز بسیار نفیس دعوت می کنیم.

این مسابقه ویژه که در بستر شبکه اجتماعی تبیان اجرا می شود، در قالب های عکس، فیلم، خاطره و دل نوشته، میزبان دریافت و انتشار آثار خلاقانه پیرامون یازدهمین دوره پروژه های دانش آموزی تبیان خواهد بود.

دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره می توانند از مراحل آماده سازی و طراحی پروژه خود، تصویر و فیلم تهیه کنند؛ خاطرات، اتفاقات و حواشی جشنواره پروژه های دانش آموزی را ثبت و ماندگار کنند و یا دل نوشته هایشان را از لحظه حرکت به سوی جشنواره تا انتهای زمان آن، به رشته نگارش یا تصویر درآورند.

جوایز نفر اول مسابقه معادل دو میلیون ریال و نفر دوم تا پنجم معادل یک میلیون ریال خواهد بود.

شرایط مسابقه:

- آثار ارسالی باید پیرامون یازدهمین دوره پروژه های دانش آموزی تبیان باشند.
- آثار ارسالی باید در شبکه اجتماعی تبیان منتشر شوند. اگر تاکنون عضو شبکه اجتماعی تبیان نبوده اید، از اینجا به جمع کاربران ما بپیوندید. (راهنمای عضویت در سایت تبیان را در اینجا و راهنمای اشتراک گذاری مطالب در شبکه اجتماعی تبیان را در اینجا بخوانید. همچنین، صفحه سوالات متداول نیز شما را در زمینه استفاده از شبکه اجتماعی تبیان، راهنمایی خواهد کرد.)
- فراموش نکنید که مطالب خود در شبکه اجتماعی تبیان را حتماً با برچسب #دانشمند_فردا علامت گذاری نمایید تا تمام مطالب ارسالی شما دیده شوند.
- شرکت کنندگان مسابقه در صورت برنده شدن، می بایست جهت دریافت جوایز، عضویت اولیه خود را نهایی کنند.

زمان شرکت در مسابقه از امروز تا پایان روز نهم اردیبهشت ماه امسال است.

داوری این مسابقه، به طور کامل توسط کاربران شبکه اجتماعی تبیان صورت می پذیرد و هر کدام از مطالب که بیشترین پسند را از سوی کاربران دریافت کنند، برگزیده و منتخب مسابقه خواهند بود. دانش آموزان می توانند برای معرفی آثار ارسالی خود و افزایش احتمال برگزیده شدن، از دیگر دانش آموزان و دوستان خود برای عضویت در شبکه اجتماعی و ثبت رأی، دعوت کنند.

20104

کد خبر: 625876

وب گردی

وب گردی