استاندار سمنان از راه‌اندازی سامانه سامد برای بهره‌مندی از اندیشه‌های مردم خبر داد

استاندار سمنان در مراسم افتتاح مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در سمنان اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی مرکز ارتباطات مردمی این است که از اندیشه‌ها، پیشنهادات و انتقادات مردم برای عمران و آبادانی استان سمنان بهره‌مند شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از شاهرود وی با اشاره به مزایای استفاده از این سامانه ادامه داد: در گذشته برای بیان مطالبات از کاغذ استفاده می‌شد که دشواری‌های خاص خود را داشت که با راه‌اندازی این مرکز مشکلات این چنینی برطرف شد.
دکتر خباز بیان کرد: افتتاح مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری برای پیگیری مطالبات مردمی اقدام مدبرانه و خوبی بوده است.
مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری (سامد) در سمنان دارای ۱۸۰ خط تلفن است که ۸۰۰ نفر به‌صورت شبانه‌روزی در آن پاسخگوی مطالبات مردمی هستند.
این سامانه به‌منظور ثبت درخواست‌های مردمی در مدت سفر هیأت دولت به استان سمنان راه‌اندازی شده است و این مرکز از امروز تا ۲۴ ساعت بعد از سفر رئیس‌جمهور به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت دارد.

کد خبر: 626047

وب گردی

وب گردی