27 قهوه‌خانه فعال در تاکستان پلمب شد /اجرای طرح جمع‌آوری عرضه قلیان در اماکن عمومی

دادستان شهرستان تاکستان از استمرار جدی طرح جلوگیری از عرضه قلیان در اماکن عمومی خبر داد و گفت: تاکنون 27 قهوه خانه فعال را تعطیل کرده‌ایم و این طرح را با جدیت ادامه می‎دهیم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان فرزین افروز از استمرار جدی طرح جلوگیری از عرضه قلیان در اماکن عمومی خبر داد و گفت: یکی از مواد دخانی که خطرات زیادی را برای مصرف کنندگان آن به دنبال دارد، قلیان است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان اضافه کرد: در خصوص عرضه قلیان در قهوه خانه‌ها با پیگیری‎هایی که از طریق ناجا و دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است، برای جلوگیری از عرضه قلیان اقدام شده است.

او گفت: طرح جمع آوری عرضه قلیان با موفقیت در قزوین اجرا شد و در حال حاضر نیز مدتی است که این طرح را در تاکستان به اجرا درآورده‌ایم.

افروز گفت: تاکنون 27 قهوه خانه فعال را تعطیل کرده ایم و قطع یقین این طرح را با جدیت ادامه می دهیم و قرار نیست برای پیشگیری و حفظ سلامت مردم کوتاه بیاییم.

او گفت : اقدام دستگاه قضایی در استمرار اجرای این طرح نه تنها بر سلامت جسمی جوانان تأثیر دارد بلکه در سلامت فرهنگی و اجتماعی جامعه نیز موثر است، چراکه گاها استعمال قلیان با برخی ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی همراه شده بود.

او افزود: نیروی انسانی جامعه سرمایه های کشور هستند، همه افراد جامعه در این زمینه مسئولیت دارند، امید است خانواده‌ها نیز در خصوص رفتارهای جوانان خود دقت لازم را داشته باشند و البته لازم است این دقت نظر با حفظ عزت نفس جوانان باشد چراکه آینده کشور به دست جوانان امروز اداره می شود.

105105

کد خبر: 626093

وب گردی

وب گردی