بیادی : اصولگرایان جز احمدی نژاد کاندیدای مطرحی  ندارند/تعداد اصولگراها  در مجلس از نظر کمیت  بشتر است نه کیفیت

دبیر کل جمعیت آبادگران ایران اسلامی گفت :در صورت حضور آقای احمدی نژاد فکر نمی کنم اصولگرایان کاندیدای مطرحی را داشته باشند مگر اینکه بتوانند آقای قالیباف را برای حضور راضی کنند و آن هم بعید به نظرمی رسد.

حسن بیادی در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز درباره برنامه اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس گفت: دراین دور از انتخابات سرنوشت مدیریت ارشد مجلس معین می شود؛ ولی باتوجه به اینکه در تهران انتخاباتی صورت نمی گیرد و در اکثر کلان شهرها کار یکسره شده جناح های اصولگرا به طور صددرصد برنامه ای ندارند زیرا در شهرهای باقیمانده شایستگی و توانمندی و بخشی هم قومیت گرایی حرف اول را می زند.

دبیر کل جمعیت آبادگران ایران اسلامی شور و حال نداشتن مردم در دور دوم انتخابات را طبیعی دانست و گفت: اهمیت دور دوم در تعیین مدیرت وهیات رئیسه مجلس است که می تواند برای طرفین اهمیت زیادی داشته باشد.

مستقل ها نقش موثری در تقویت جناح های مجلس دهم خواهند داشت

بیادی ادامه داد: 69 نفر باقیمانده می توانند در شکل گیری مدیریت کلان و متوسط مجلس نقش موثری داشته باشند . در انتخابات دور دوم، وزن هر کدام از جناح ها که قوی تر باشد شانس آنها برای ریاست کمیسیون ها و مدیریت مجلس بیشتر می شود. البته مستقل ها نقش بسیار موثری در تقویت جناح های مجلس دهم خواهند داشت.

وی افزود: با تاکید بر اینکه در این مجلس تعداد اصولگراها از نظر کمیت بیشتر است نه کیفیت ،گفت: البته از تحلیل خبرهایی که مطرح است آقای لاریجانی برای ریاست، مناسب و مطلوب اصلاح طلبان هم است. البته چنانچه در سال اول آقای علی لاریجانی ریاست مجلس را به عهده بگیرند با توجه به تجریبات فراوانی که دارند می تواند در حاکم کردن وحدت و همدلی موفق باشند؛اگر چه جناب آقای دکتر عارف هم از شایستگی و توانمندی خاص خود برخوردار است.

اصولگرایان به قالیباف بی مهری کردند

دبیر کل جمعیت آبادگران ایران اسلامی پیرامون احتمال حضور احمدی نژاد در انتخابات سال اتی و رویکرد اصولگرایان در حمایت از او بیان کرد: در صورت حضور اقای احمدی نژاد فکر نمی کنم اصولگرایان کاندیدای مطرحی را داشته باشند مگر اینکه بتوانند آقای قالیباف را برای حضور راضی کنند و آن هم بعید به نظر می رسد؛ چرا که در دور گذشته اکثر اصولگرایان مطرح در مورد او (قالیباف) کوتاهی و بی مهری کردند.

بیادی پیرامون وضعیت احزاب در دولت یازدهم گفت:مشکل کشور این است که احزاب ما کارکرد قانونی و جایگاه اجرایی ندارند و به همین دلیل پس از انتخابات افراد منتخب هیچگونه پاسخگویی به کسی ندارند.

وی گفت: در دولت یازدهم به احزاب توجه می شود اما به صورت موردی و دل بخواهی است و آثار سیاسی و قانونی ندارد لذا در اکثر انتخابات های انجام شده نوعاً باندهای متصل به قدرت و ثروت هستند که حرف اول را می زنند و پیروز میدان میشوند.

203/201

کد خبر: 626167

وب گردی

وب گردی