تولید نخستین اپلیکیشن اندرویدی نیروگاه‌های کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر

نخستین اپلیکیشن نیروگاهی اندرویدی کشور با عنوان اسپاد نیرو برای صدور کارت تعمیرات به همت معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر و با همکاری نیروگاه شهید محمد منتظری اصفهان، تولید شد.

به گزارش ایسکانیوز، سید علی افتخاری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر در این باره گفت: رویه جاری در صدور کارت تعمیرات که یکی از کارهای جاری و مهم در نیروگاه‌های کشور است، نیازمند به کامپیو‌تر ثابتی در مکان مشخص است که با استفاده از نرم‌افزار تولید شده این نیاز مرتفع شده و کاربران قابلیت صدور کارت را در هر نقطه و هر زمان دارند.

افتخاری افزود: از سایر ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان امکان اعتبارسنجی کاربران، تنظیم ارتباط با سرور، نمایش وضعیت اتصال به سرور به صورت آنلاین، صدور کارت تعمیرات، جستجو بر اساس تاریخ – کد کاربری – شماره کارت تعمیرات، ذخیره کارت صادر شده به صورت آفلاین و ثبت آنلاین، صدور کارت ممیزی و ویرایش کارت صادر شده را نام برد.

معاون پژوهش و فناوری واحد خمینی شهر بیان کرد: این طرح به‌عنوان طرح برون دانشگاهی و نظر به نیازمندی تعامل بین صنعت و دانشگاه در نیروگاه شهید منتظری اصفهان انجام گرفته که قابلیت بهره‌برداری در همه نیروگاه‌های کشور را دارد و گام مهمی در توسعه ارتباط صنعت با دانشگاه به شمار می‌رود.

افتخاری با بیان اینکه این اپلیکیشن به‌عنوان طرحی جدید قابلیت ارائه در تمام نیروگاه‌ها را دارد، ادامه داد: «این طرح با همکاری شرکت کهربا صنعت اسپادان از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در زمینه اتوماسیون صنعتی هوشمند مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر در مدت سه ماه انجام شده و به‌عنوان نخستین اپلیکیشن اندرویدی نیروگاه‌های کشور به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

20101

کد خبر: 626236

وب گردی

وب گردی