کسب مدال طلای مسابقات مهارت ملی در رشته تراش CNC توسط دانشجوی واحد نجف آباد

دانشجوی مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد موفق شد در نخستین حضور خود درشانزدهمین دوره  مسابقات ملی مهارت، مدال طلای رشته تراش CNC را از آن خود کند.

به گزارش ایسکانیوز، سینا زارعان دانشجوی واحد نجف آباد در خصوص شرکت در این دوره از مسابقات به خبرنگار آنا گفت:" با شرکت در کارگاه های عملی که در دانشگاه برگزار می شد به این رشته علاقه مند شدم و پس از آن به مدت یک سال در سازمان فنی و حرفه ای اصفهان تحت آموزش بودم و توانستم در شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رقابت با 12 نفر از بهترین های هر استان در این رشته، با پشت سر گذاشتن رقابای اصلی خود که از استانهای سمنان و چهارمحال و بختیاری بودند، رتبه نخست این رشته را کسب کنم."

زارعان میزبانی مسابقات که در مرکز تربیت مربی کرج برگزار شد را قابل قبول توصیف کرد و افزد:" میزبانی این دوره از مسابقات بسیار خوب، و سطح مسابقات هم بسیار بالا بود. افراد شرکت کننده بسیار نزدیک به هم رقابت می کردند و این نشان از سطح بالای مسابقات و میزان آمادگی شرکت کنندگان داشت."

در متن تقدیر نامه سینا زارعان که توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجنماعی امضا شده آمده است:

جناب آقای سینا زارعان

افتخار آفرین عزیز

با سلام و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد(ص)

بی تردید مسابقات ملی مهارت، عرصه ارزشمندی برای حضور فرزندان برومند جمهوری اسلامی ایران است که با نیروی ایمان، اراده و تلاش در مسیر پیشرفت و اعتلای کشور خویش گام نهاده و با حضور در عرصه های مهارتی در حماسه بزرگ توسعه کشور، نقش آفرینی می نمایند.

اکنون در آیین اختتامیه شانزدهمین مسابقات ملی مهارت، کسب رتبه اول و مدال طلا رشته تراش CNC را به شما افتخار آفرین عزیز تبریک گفته و برایتان آرزوی حضوری پر غرور، پر ثمر و ارزشمند در عرصه توسعه کشور را دارم.

از درگاه حضرت باریتعالی در فضای تدبیر و امید درخشش مقتدرانه و افتخار آمیز جوانان مصمم، پرتلاش و توانمند ایران اسلامی عزیز را در عرصه های رقابت ملی و جهانی آرزو مندم.

علی ربیعی

وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی

20101

کد خبر: 626246

وب گردی

وب گردی