معاون سیما، اصفهان را به ساخت سریال «سلمان فارسی» دعوت کرد

معاون سیما که در نخستین سفر استانی تیم مدیران شبکه‌های سراسری به اصفهان سفر کرده بود، یادآوری کرد که در یک دوره اصفهانی‌ها آمادگی خود را برای ساخت سریال «سلمان فارسی» اعلام کرده بودند. وی افزود: در حال حاضر فیلم‌نامه این سریال نوشته شده و آماده اجرایی شدن است؛ در صورت تمایل می‌توان این سریال را در زادگاه سلمان فارسی یعنی اصفهان تولید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، علی اصغر پورمحمدی گفت: شبکه‌های سراسری سازمان صدا و سیما آمادگی خود را برای همکاری بیشتر برای معرفی ظرفیت‌های اصفهان به عموم مردم کشورمان و جهان اعلام می‌کنند.

او در نشستی با شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر گفت: اصفهان بزرگ‌ترین ظرفیت نخبگان، هنرمندان، شهیدان، فرماندهان، صنعتگران، سیاستمداران، اقتصاددانان و علمای دینی را دارد و شبکه‌های سراسری سازمان صدا و سیمای کشور آمادگی دارند برای ترویج و تبلیغ این ظرفیت‌ها وارد عمل شوند.

وی همکاری شبکه‌های سراسری برای پوشش برنامه‌های نوروزی با شهرداری اصفهان را مثال‌زدنی خواند و بیان کرد: باید توجه داشت که برنامه‌های پیش‌بینی شده برای عموم مردم در شهر اصفهان در نوروز 95 با دیگر سال‌ها متفاوت بود و صدا و سیما عزم خود را جزم کرده تا این ظرفیت‌ها را برای الگوگیری به دیگر شهرها نیز تسری دهد.

پورمحمدی تصریح کرد: از این پس در ساخت مستند از ظرفیت‌های اصفهان در شبکه «مستند» و همچنین معرفی جاذبه‌های اصفهان در شبکه‌های بین‌المللی از جمله «جام جم»، بهره بیشتری خواهیم برد.

10505

کد خبر: 626322

وب گردی

وب گردی