رادیو تهران 3 روز اعتکاف را پوشش می‌دهد

شبکه رادیویی تهران همزمان با فرارسیدن ولادت باسعادت امیرمومنان و ایام البیض مراسم معنوی اعتکاف را از 13 ماه رجب، به مدت سه روز پوشش می دهد.

به گزارش ایسکانیوز، گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران پنجشنبه با ویژه برنامه «شب فیروزه ای» از ساعت 23 همراه مخاطبان است. حجت الاسلام مرتضی مداح کارشناس مذهبی برنامه ضمن توضیح درباره ویژه برنامه های مناسک پر فیض اعتکاف و اعمال آن، درباره شرایط معتکفین و ویژگی های اعتکاف صحبت می کند.

در طول روز در بخش های مختلف خبری، گزارش های کوتاه از مراسم پرفیض اعتکاف پخش می شود.

قدر رجب

برنامه «قدر رجب» ویژه ماه رجب و اعتکاف تدارک دیده شده است که با حضور علیرضا رستگاران، کارشناس مذهبی برنامه جمعه ساعت 7 پخش می شود. در این برنامه در خصوص مباحثی همچون جایگاه حضرت علی(ع)، توجه به سیره و سبک زندگی علوی، سیره حضرت زینب کبری(س)، اهمیت دعا و نیایش و اثرات آن بر زندگی افراد گفت وگو می شود. زهرا افشارنژاد، گزارش چهارمین جشنواره اعتکاف را به سمع مخاطبان می رساند.

تحلیل و بررسی مفهوم اعتکاف

«گفتاورد» این هفته با تحلیل و بررسی مفهوم اعتکاف، پنجشنبه ساعت 22 و 30 دقیقه روی آنتن رادیو تهران می رود. در این برنامه درباره ره آورد این نشست معنوی و فواید اعتکاف صحبت خواهد شد.

مسابقه به مناسبت روز پدر

مسابقه مفرح «021» نیز به همین مناسبت با موضوع اعتکاف و ولادت با سعادت امیر المومنین (ع) از ساعت 17 و 30 دقیقه اجرا می شود.

مراسم اعتکاف از سیزدهم تا پانزدهم رجب در مساجد سراسر کشور برگزار می‌شود و شبکه‌ رادیویی نسبت با پوشش این مراسم از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز همراه شنوندگان است.

10505

کد خبر: 626323

وب گردی

وب گردی