جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان علوم آزمایشگاهی و تقدیر از کارکنان آزمایشگاه بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود

در روزی که به نام جامعه آزمایشگاهیان در تقویم رسمی کشور نام‌گرفته است جشن فارغ‌التحصیلی 76 نفر از دانشجویان رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به همراه تقدیر از کارکنان آزمایشگاه بیمارستان این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود که با حضور صدها دانشجو و خانواده هایشان و نیز استاد این رشته همراه بود بیژن فهیمی، مدیر گروه علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود ضمن تبریک این روز گفت: همیشه آرزو داشتیم روزی به نام روز آزمایشگاهیان در تقویم رسمی کشور درج شود که بحمدالله امروز این مهم محقق شده و خوشحالیم که اهمیت این رشته روزبه‌روز بر جامعه پزشکی بیشتر نمایان می‌شود.

فهیمی افزود: به‌عنوان مدیر گروه علوم آزمایشگاهی باید بگویم سعی کرده‌ایم شرایطی را به وجود بیاوریم که حداقل دانشجو از هنگام انتخاب واحد وثبت‌نام تا پروسه امتحانات کمترین استرس را داشته باشد.

وی افزود: همچنین سعی کرده‌ایم از اساتید مجربی برای آموزش دانشجویان استفاده کنیم تا دلسوز باشند و برای آموزش دغدغه داشته باشند و درعین‌حال همیشه در فکر این بوده‌ایم که محیطی آرام و با امکاناتی در خورشان دانشجویان در آزمایشگاه‌ها باشد تا در زمینه‌های آموزشی چیزی کم و کسر نداشته باشیم.

فهیمی بیان کرد: چندی پیش در سمیناری در تهران بودم که از جامعه علوم آزمایشگاهی کشور و از دانشگاه‌های دولتی و آزاد حضور داشتند و به‌واقع باید بگویم که فرمت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در آنجا به‌عنوان الگوی کشوری معرفی شد بنابراین دانشجویان باید باور داشته باشند که در محیطی درسمی‌خوانند که به لحاظ علمی محیطی خوب و باکیفیت است پس تا می‌توانند باید بهره بیشتری از این محیط علمی داشته باشند.

مدیر گروه علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اشاره به اینکه دانشجوی علوم آزمایشگاهی باید دست طلایی داشته و با کار مأنوس و آشنا باشد اضافه کرد: سعی کنید خودتان را با علوم روز و جدید وفق بدهید.

دکتر حسین هراتی پور رئیس دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود نیز در این مراسم ضمن تبریک روز آزمایشگاهیان و تمجید از حکیم جرجانی که روز آزمایشگاهیان را به یاد وی نام نهاده‌اند گفت: در این رشته و رشته‌های پزشکی چیزی به نام فارغ‌التحصیلی نداریم و به نظر من شما تازه‌وارد کارزار آموختن در مقاطع بالاتر و تجربه‌آموزی می‌شوید.

در این مراسم 76 نفر از فارغ‌التحصیلان رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با قرائت سوگندنامه جشن گرفتند و از اساتید و کارشناسان گروه علوم آزمایشگاهی این دانشگاه توسط دانشجویان تقدیر شد.

در آیینی دیگر به مناسبت این روز جمعی از مسئولان ازجمله معاون اداری مالی، معاون دانشجویی فرهنگی و مدیران دانشگاه در بین کارکنان آزمایشگاه‌هایپزشکی بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود حضور یافته و با اهدای لوح و گل از زحمات آنان تقدیر کردند.

20101

کد خبر: 626533

وب گردی

وب گردی