آیت الله یزدی: یاد و عظمت شهدا را باید زنده نگهداریم

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: همه ما مرهون و وامدار خون‌های شهدا هستیم، باید عظمت آنان را درک کنیم و یادشان را زنده نگهداریم.

به گزارش ایسکانیوز، آیت‌الله محمد یزدی در آستانه روز میلاد حضرت علی بن ابیطالب(ع)، در دیدار پدران شهدا افزود: شهیدان با جانشان از ولایت حمایت کردند و امروز ما در ادامه راه آنان باید از ولایت و حکومت اسلامی حمایت کنیم.

وی درادامه با تاکید بر این‌که «فعل جهاد از احکام و دستورات الهی است» ادامه داد: بقای دین در سایه دفاع است، اگر این دفاع نبود نامی از اسلام و دین و قرآن و حاکمیت اسلام نبود، اگر امروز نماز جمعه ، نماز شب، اعتکاف، محرم، صفر، فاطمیه و رجبیه برپاست این‌ها به برکت خون‌های شهداست و آنان در این عبادات سهیم هستند.

وی ادامه داد: بعد از انقلاب امکانات بسیاری در سایه این امنیت و آرامش که حاصل خون‌های شهداست در کشور ایجاد شد و شاهد آبادانی، آزادی، حق رای و انتخاب برای مردم، آزادی و احترام به زنان هستیم، امروز اسلام حاکم و رهبری حافظ اسلام است.

به گزارش ایسنا،رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: اکنون نیز دشمن در عرصه جنگ نرم علیه اسلام بپاخاسته ، رهبر معظم انقلاب حکیمی آگاه و بیدار است که دنیا را می‌بیند، دوست و دشمن را می‌شناسد و سکان انقلاب را در تمامی فتنه‌های دشمنان بدست گرفته و از اسلام محافظت نموده است.

/201202

کد خبر: 626582

وب گردی

وب گردی