دریادار فدوی:دشمنان در حد و اندازه‌ای نیستند که بتوانند با جبهه حق در بیفتند

فرمانده نیروی دریایی سپاه انفعال جبهه باطل را ناشی از وحشت آنان از انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: دشمنان ما در حد و اندازه‌ای نیستند که بتوانند با جبهه حق در بیفتند و بخواهند برنده آن باشند.

به گزارش ایسکانیوز، سردار دریادارعلی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در جمع فرماندهان و پرسنل دانشکده تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا(ع) نیروی دریایی سپاه با تاکید براینکه ابتکار عمل درتقابل با جبهه باطل از آن جبهه حق است اظهار کرد: این روند همچنان ادامه داشته و باید از آن مواظبت کرد.
وی پیروزی انقلاب اسلامی را گام مهمی در راستای اعتلای اسلام ناب محمدی (ص) خواند و گفت: اسلام سال‌ها به دلیل وجود سلاطین نالایق در مهجوریت قرار داشت و امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی ایران، اسلام را احیا کرد .
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه امروز جبهه استکبار با تمام توان به مقابله با جبهه حق برخاسته است، خاطرنشان کرد: دشمنان تصور داشتند با چند واسطه می‌توانند انقلاب را از پای درآورند، اما متوجه شدند این امر امکانپذیر نیست، از این رو مجبور شدند به طور مستقیم با انقلاب اسلامی مقابله کنند.
وی انفعال جبهه باطل را ناشی از وحشت آنان از انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: دشمنان ما در حد و اندازه‌ای نیستند که بتوانند با جبهه حق در بیفتند و بخواهند برنده آن باشند.
دریادارفدوی تصریح کرد: بنا بر وعده الهی رویارویی جبهه حق و باطل وجود دارد، اما هیچ‌گاه در این تقابل جبهه باطل پیروز نخواهد بود .
وی اضافه کرد: حضور در جبهه حق و عدم باور و اعتقاد به آن، زوال را به دنبال دارد و باید از این موضوع صیانت و مراقبت کرد .
دریادار فدوی در ادامه تصریح کرد: طی 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی تعداد بسیاری از پاسداران انقلاب اسلامی کوله‌باری پر ارزش از تجربه را کسب کردند و این تجربه باید با شور و نشاط جوانی ترکیب شود تا موفقیت به دست آید.
وی به سرانجام رساندن همه‌جانبه پاسداری از انقلاب اسلامی را از موضوعات مهم برشمرد و یادآور شد: در مدت 37 سال گذشته تعداد بسیاری از نیروها در دانشکده تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) آموزش دیدند و بسیاری به شهادت رسیدند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه، دانشکده تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) را شجره طیبه خواند و گفت: این دانشکده باید به حیات طیبه تبدیل شود و پایان آن بهشت باشد، در مدت 37 سال گذشته تعداد بسیاری از نیروها در دانشکده تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) آموزش دیدند و بسیاری به شهادت رسیدند.
وی با بیان اینکه تا پایان امسال فرماندهی پنج دانشکده نیروی دریایی سپاه در دانشگاه امام خامنه‌ای تجمیع می‌شود، اظهار کرد: این اتفاق به طور قطع منشا خیرات و برکات برای منطقه خواهد شد.
دریادار فدوی در پایان سخنانش اظهار داشت: دو مجموعه آموزشی نیروی دریایی سپاه و ارتش پاسخگوی نیازهای نیروهای مسلح در کشور هستند و خیر و برکت بسیاری برای کشور دارند.

202/201

کد خبر: 626592

وب گردی

وب گردی