سلطانی: میلیاردر نفتی قبول نمی‌کند سندی در ازای آزادی‌اش به دادگاه ارائه شود/زنجانی در پرداخت بدهی‌هایش صاحب اختیار نیست

عضو کمیته پیگیری پرونده زنجانی معتقد است؛معتقدم وقتی زنجانی حاضر نیست با قید ضمانت آزاد شود، این بدین منظور است که وی حتما در خطر بوده و اعتقاد دارد که امن‌ترین مکان برایش زندان است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، امیرعباس سلطانی ، با اشاره به تلاش وزارت نفت برای بازگرداندن بدهی‌های زنجانی به این وزارتخانه، گفت: زنگنه به هزار و یک دلیل به دنبال به نتیجه رسیدن پرونده زنجانی است.

وی افزود: وزیر نفت به غیر از دلایل اقتصادی و مالی پرونده زنجانی، دلایل دیگری دارد که با به نتیجه رسیدن پرونده زنجانی به آن دست پیدا می‌کند.

عضو کمیته پیگیری پرونده زنجانی در مجلس در ادامه با اشاره به تلاش وزیر نفت برای دریافت حکمی مستقیم از بابک زنجانی برای فروش اموالش در کشورهایی نظیر تاجیکستان، مالزی و ترکیه اظهار داشت: زنجانی ابتدا می‌گفت که این حکم را در اختیار زنگنه می‌گذارد که در ادامه دیدیم مجددا وی دبه کرد، بنابراین زنجانی تاکنون به هیچ‌وجه حاضر نشده تا بدهی‌های خود را تسویه کند.

اجازه مافیا !

سلطانی با بیان اینکه مافیای زنجانی، مافیای قدرتمندی است و زنجانی را فاقد اختیار می‌داند، تصریح کرد: معتقدم مافیای زنجانی هنوز به وی اجازه نداده تا بدهی‌هایش را با وزارت نفت تسویه کند، چرا که وی همچنان اموال زیادی برای پرداخت بدهی‌هایش دارد.

نماینده مردم بروجن ادامه داد: حتی زنجانی قبول نمی‌کند که سندی در ازای آزادی‌اش از زندان به دادگاه ارائه شود که چرایی این مسئله هنوز جای تعجب دارد.

سلطانی تاکید کرد: بنده معتقدم وقتی زنجانی حاضر نیست با قید ضمانت آزاد شود، این بدین منظور است که وی حتما در خطر بوده و اعتقاد دارد که امن‌ترین مکان برایش زندان است.

زنجانی می ترسد!

عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا مافیای زنجانی نمی‌خواهد زنجانی بدهی‌هایش را پرداخت کند، بیان داشت: مافیای زنجانی قطعا بیم و هراس دارد که زنجانی با پرداخت بدهی‌ها و آزادی‌اش، پشت پرده‌های فعالیت خود را معرفی کند.

سلطانی با بیان اینکه زنجانی در پرداخت بدهی‌هایش صاحب اختیار نیست، در پایان خاطر نشان کرد: اگر زنجانی تاکنون می‌خواست خارج از تصمیمات مافیای خود عمل کند، قطعا تابحال نامی از پشت پرده‌های فعالیت خود می‌برد، بنابراین بنده معتقدم زنجانی از شبکه مافیای پشت پرده خود می‌ترسد.

203/201

کد خبر: 626635

وب گردی

وب گردی