زیدان:به نظر نمی رسد آسیب دیدگی کریس جدی باشد

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها عنوان کرد ستاره پرتغالی تیمش دچار مصدومیت جدی نشده است.

به گزارش ایسکانیوز،زین‌الدین زیدان در پی پیروزی 3 بر صفر خانگی بامداد امروز (پنجشنبه) مردانش مقابل ویارئال در هفته سی‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا در مورد مصدومیت مهاجم پرتغالی تیمش در دقایق پایانی بازی گفت: رونالدو در دقایق پایانی بازی کمی احساس درد داشت و در حال حاضر نمی‌توانم نظری در این خصوص بدهم. به‌نظرم ما بیش از حد ترسیده بودیم و به‌نظر نمی‌رسد که آسیب‌دیدگی کریس جدی باشد. به‌هر حال روز پنجشنبه مشخص خواهد شد که مشکل وی دقیقاً چیست. وقتی که رونالدو زمین را ترک می‌کرد نگرانش بودم، اما حالا احساس آرامش بیشتری می‌کنم.

وی افزود: ایده مربی این است که وقتی بازیکنی همچون رونالدو را در ترکیبش دارد، استراحت دادن به وی ضروری است و همیشه و در تمامی دقایق از او بازی نگیرد، اما کریس همیشه می‌خواهد که بازی کند و چیزی که درونش دارد، در زمین بروز دهد. به‌هر حال دیدن کریس که در دقایق پایانی بازی از زمین بیرون می‌رفت، دشوار بود. بازی‌های مهمی در پیش داریم و باید ببینیم که کریس چه زمانی به شرایط بازی خواهد رسید.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید در تمجید از عملکرد شاگردنش هم اظهار داشت: ما کاری را کردیم که باید انجام می‌دادیم و عالی بودیم. تیم از همان دقیقه اول تا پایان فوق‌العاده بود. ما توپ‌های زیادی زیادی را به‌دست آوردیم، به‌خوبی حمله کردیم، موقعیت‌های زیادی روی دروازه ویارئال ترتیب دادیم و در کارهای دفاعی هم بی‌نقص بودیم. از عملکرد بازیکنانم در این بازی رضایت کامل دارم.

زیدان در بخش پایانی صحبت‌هایش اظهار داشت: ما تنها یک امتیاز با صدر جدول فاصله داریم و همچون گذشته رویکردی فوتبالی خود را ادامه خواهیم داد. برای ما هیچ چیز تغییر نکرده است.

605/602

کد خبر: 626875

وب گردی

وب گردی