۳۰ هزار نفر در سامانه همسان گزینی تبیان ثبت نام کردند

مدیرعامل موسسه تبیان گفت: در حال حاضر حدود ۳۰ هزار نفر در سامانه همسان گزینی تبیان ثبت نام کرده اند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، سید محمدرضا آقامیری با تشریح تاریخچه تشکیل موسسه تبیان و فعالیت های صورت گرفته توسط این موسسه گفت: بحران ازدواج که جوانان جامعه امروزی را تهدید می کند، سازمان تبلیغات اسلامی و موسسه تبیان را بر آن داشت تا با ارائه راهکاری سعی در حل این مشکل کرده و گامی مهم در زمینه تسهیل ازدواج جوانان بر دارد.

او افزود: در حال حاضر حدود ۳۰ هزار نفر در سامانه همسان گزینی تبیان ثبت نام کرده اند که پیش بینی می شود حداقل نیمی از این افراد چشم امید به طرح همسان گزینی تبیان داشته باشند.

آقامیری گفت: ملی شدن طرح همسان گزینی تبیان و افزایش توان ظرفیتی این طرح، مستلزم همکاری وزارت ورزش و جوانان و نهادها و سازمان های مرتبط با جوانان و تشکیل بنیاد ملی ازدواج و تحکیم خانواده است.

همچنین ناصر صبحی، مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان، با اشاره به مدیریت سایت های همسریابی که وظیفه اصلی وزارت ورزش و جوانان است، گفت: استفاده از مشاوران در زمینه ازدواج بسیار ضروری است و راه اندازی شبکه مشاوران در طرح همسان گزینی تبیان را نقطه عطف این طرح دانست.

او افزود: با توجه به اینکه از ازدواج های صورت گرفته از طریق سامانه همسان گزینی تبیان زمان زیادی نمی گذرد، فرصت مناسبی فراهم آمده تا با بررسی روند رضایتمندی آنها از زندگی مشترک، نقاط ضعف و قوت طرح همسان گزینی تبیان مشخص شود.

ناصر صبحی با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های سامانه همسان گزینی تبیان، حمایت خود از این طرح اعلام کرد.

105105

کد خبر: 626892

وب گردی

وب گردی