عارف: برطرف کردن مشکلات اقتصادی اولویت مجلس دهم خواهد بود

محمدرضا عارف منتخب اول مردم تهران در مجلس دهم شورای اسلامی استمرار حضور گسترده مردم در مرحله دوم انتخابات را انتظار خود خواند و گفت: برطرف کردن مشکلات اقتصادی اولویت مجلس دهم خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، عارف عصر پنجشنبه در جمع طرفداران رامین نورقلی پور نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گُمیشان که در شهرستان ساحلی ترکمن برگزار شد، اظهار کرد: تجربه نشان داده که در دور دوم انتخابات مشارکت کاهش یافته و مردم کمتر پای صندوق می‌آیند اما باید این همبستگی را ادامه دهیم؛ این حضور وظیفه ملی و میهنی است که همگی برای مشخص شدن تک تک کرسی‌های مجلس شورای اسلامی به میدان بیایند.
وی اضافه کرد: مردم سرمایه‌های این نظام هستند و لازم است همگان در انتخابات حضور یابند.
عارف با بیان این که 'ما برای مجلس دهم برنامه داریم' اظهار کرد:‌ رفع مشکلات اشتغال جوانان، آسیب‌های اجتماعی، حاکمیت مردم بر سرنوشت خود و برطرف کردن مشکلات اقتصادی مهم‌ترین اولویت‌های مجلس دهم است.
وی همچنین به اصل سوم قانون اساسی اشاره کرد و افزود: برابر اصل سوم قانون اساسی اقوام به‌ عنوان ثروت ملی محسوب می‌شوند و برای همزیستی مسالمت‌آمیز و اتحاد اقوام تلاش خواهیم کرد و اصلاح‌طلبان پیشتاز این همدلی و وحدت بین اقوام هستند.
وی به میزان بالای مشارکت در استان گلستان اشاره کرد و افزود: گلستان ایران به پیام اصلاحات آری گفت و حضور و مشارکت مردم این استان بالاتر از میانگین کشوری، نشان از نگاه والای مردم منطقه به نظام دارد.
عارف همچنین در بدو ورود به شهرستان بندرترکمن در غرب استان گلستان بر مزار 'عظیم گُل' نماینده فقید این شهرستان در مجلس ششم که در سانحه یاک 40 جان باخت، حضور یافت.
محمدرضا عارف صبح امروز پنجشنبه دوم اردیبهشت 95 همزمان با آغاز رسمی تبلیغات مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جهت حمایت از کاندیداهای لیست امید در حوزه های انتخابیه گلستان به این استان سفر کرد.
به گزارش ایرنا استان گلستان با یک میلیون و 850 هزار نفر جمعیت در گستره 14 شهرستان و بالاترین درصد مشارکت کشور در دور اول انتخابات مجلس دهم؛ در مجموع 7 کرسی در خانه ملت دارد.
جمعه دهم اردیبشهت ماه جاری دور دوم انتخابات در 55 حوزه انتخابیه باقیمانده کشور از جمله سه حوزه استان گلستان برگزار می شود.
استان گلستان از تنوع قومی و مذهبی و برخوردار است.

201/201

کد خبر: 626973

وب گردی

وب گردی