نماینده ارومیه در گفت و گو با ایسکانیوز: مهم ترین عملکرد مجلس نهم دفاع از برجام بود/ معتدل ها اکثریت مجلس دهم را تشکیل می دهند

نماینده ارومیه در مجلس نهم معتقد است که مهم ترین اقدام مجلس نهم دفاع از برجام و تصویب آن بوده است.

عابد فتاحی در گفت وگو با ایسکانیوز در پاسخ به سئوالی درباره اینکه ارزیابی تان از ترکیب مجلس دهم چیست؟ گفت: تحلیل من این است که تقریبا این ترکیب و تقسیم بندی به صورت یک سوم خواهد بود به طوری که یک سوم آن را جریان اصلاحات، یک سوم را اصولگرایان و یک سوم دیگر را هم طیف های مستقل از آن خود خواهند کرد.

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که تعامل و رابطه مجلس دهم با دولت چگونه خواهد بود؟ گفت: به نظر می رسد که این مجلس تعامل خوبی با دولت خواهد داشت در این دوره از مجلس، اصلاح طلبان معتدل و اصولگرایان معتدل همزیستی سیاسی خوبی خواهند داشت و فراکسیون اکثریت از گردهم آمدن اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل و مستقلین تشکیل خواهد شد.

این نماینده مجلس نهم همچنین درباره عملکرد مجلس نهم خاطرنشان کرد: واقعیت این است در چهارسالی که در مجلس نهم بودم، عملکرد خاصی را ندیدم، تنها مسئله ای که مجلس توانست به خوبی از آن دفاع کند، در حالیکه مجلس می توانست اقدامات اساسی دیگری انجام دهد از جمله اینکه قیمت ها را تثبیت کند.

204/201

کد خبر: 627039

وب گردی

وب گردی