رادیو برای هفته جدید چه برنامه های دارد؟

تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در هفته پیش رو از پنج شبکه رادیویی پخش خواهند شد.

به گزارش ایسکانیوز، چند اثر نمایشی رادیویی از تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در هفته پیش رو از پنج شبکه رادیویی رسانه ملی پخش می شوند.

شبکه رادیویی تهران با پخش نمایش «آلزایمر» به استقبال هفته جدید خواهد رفت. در این نمایش که درباره دو پسری است که قصد فروش خانه پدری شان را دارند، زهرا دلیری نویسنده، فریدون محرابی کارگردان و شهناز دهکردی به عنوان تهیه کننده حضور دارند، این در حالی است که ناهید مسلمی، احمد گنجی، مهدی طهماسبی، مرضیه صدرایی، مهرخ افضلی، بهرام ابراهیمی، مهدی نمینی مقدم، عبدالعلی کمالی و راضیه مومیوند به عنوان بازیگر، رضا طاهری صدابردار و نرگس موسی‌پور افکتور این اثر نمایشی هستند.

نمایش رادیویی «آلزایمر» از روز شنبه ساعت ۱:۳۰ دقیقه روی آنتن رادیو تهران می‌رود.

همچنین نمایش رادیویی «قهرمان کوچولو» از ۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۳ روی آنتن رادیو ورزش می رود. این نمایش به نویسندگی علی عباسی درباره پسر ۱۲ ساله ای است که مانند پدر و مادرش عاشق ورزش فوتبال است و می خواهد به همراه دوستانش تیم فوتبالی تشکیل دهد که در این بین ماجراهایی برای او اتفاق می افتد.

«قهرمان کوچولو» به تهیه کنندگی شهناز دهکردی کارگردانی فریدون محرابی و با هنرمندی ایوب آقاخانی، راضیه مومیوند، محسن بهرامی، فریبا طاهری، امیر عباس توفیقی، احمد گنجی، کامیار محبی، عرفان ابراهیمی به گویندگی میرطاهر مظلومی، صدابرداری علی حاجی نوروزی افکتور نرگس موسی پور در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

شبکه ایران نیز با پخش نمایش رادیویی «یادداشت های یک دوست» به استقبال هفته جدید می رود. این نمایش رادیویی را غلامرضا کاووسی نوشته که روایتی از زندگی شهید مطهری است و علی میلانی، مهدی صباغی، رحمان باقریان، رضا عمرانی و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

«یادداشت های یک دوست» به تهیه کنندگی شهریار کرمی، کارگردانی جواد پیشگر، صدابرداری علی حاجی نوروزی و گویندگی بهروز رضوی از روز شنبه ساعت ۲۲:۳۰ از رادیو ایران پخش می شود.

شبکه رادیویی فرهنگ این هفته نمایش های تک قسمتی متنوعی را ساعت ۱۳ و شبکه جوان هم ساعت ۲۳:۳۰ نمایش های تک قسمتی روی آنتن خواهد برد.

505

کد خبر: 627047

وب گردی

وب گردی