مجروح شدن بیش از 40 مامور پلیس راهور در تصادف با موتور سیکلت سواران

رئیس پلیس راهور تهران گفت: در سال گذشته بیش از 40 نیروی پلیس توسط موتور سیکلت سوران به صورت سهوی و عمدی زیر گرفته شده و مجروح شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، سردار تیمور حسینی با اشاره به اجرای طرح برخورد با موتور سواران متخلف گفت: این طرح از روز چهارشنبه بار دیگر در تهران آغاز شده است و ماموران پلیس راهور با تخلفات حادثه ساز و رعایت نکردن قوانین برخورد کرده و وسیله نقلیه این افراد توقیف و به پارکینگ منتقل می شود.

او ادامه داد: ما حساسیت و وضع زندگی موتور سواران را درک می کنیم و فقط از آنها می خواهیم خطوط قرمز پلیس را رعایت کنند تا خودشان دچار حادثه نشوند. موتور سواران بعد از عابران پیاده دومین گروه آسیب پذیر در حوادث رانندگی هستند.

حسینی در خصوص خط قرمز پلیس برای موتور سواران گفت: یک موتور سوار در تهران علاوه بر همراه داشتن تمامی مدارک قانونی، باید از کلاه ایمنی استفاده کرده و هیچگاه در خطوط ویژه تردد نکنند. راکبان موتور سیکلت نباید از چراغ قرمز عبور کرده یا به صورت خلاف جهت تردد کنند. یکی دیگر از خطوط قرمز پلیس حرکت موتورها در پیاده رو است.

رئیس پلیس راهور تهران در خصوص رفتار بد برخی ماموران پلیس با موتور سواران گفت: اگرچه برخی ماموران که به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسند تخلفی را مرتکب می شوند اما بد نیست بدانید که تنها در سال 94 ، بیش از 40 مامور و افسر پلیس راهور در تصادف های سهوی و عمدی از سوی موتور سواران زیر گرفته شده و مجروح شدند. بسیاری از آنها از ناحیه سر،دست و پا دچار شکستگی شدند اما خوشبختانه در این حوزه تصادف منجر به فوت نداشتیم.
20106

کد خبر: 627060

وب گردی

وب گردی