حضور  مستمر قاضی کشیک در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب

رئیس حوزه قضایی بخش آفتاب گفت: با توجه به حضور کثیر هموطنان از نقاط مختلف کشور در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب، این حوزه قضایی با تعیین قاضی کشیک به صورت مستمر نظارت دقیق در ساعات خارج از وقت اداری و ایام تعطیل به منظور ارائه خدمات قضایی در نظر خواهد داشت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان رضا مسلمی رئیس حوزه قضایی بخش آفتاب گفت: با توجه به فرارسیدن ایام افتتاح و برپایی نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب و به جهت جلوگیری و رفع انواع مصادیق سطح معابر از جمله بساط گسترها، دستفروشان، کارتن خوابها، معتادین ولگرد، چرخی ها، متکدیان و ... در مسیرهای منتهی به نمایشگاه و به منظور برپایی هر چه بهتر آن و جلوگیری از هر گونه مزاحمت عاملین سد معبر و رفع سد معابر عمومی اقداماتی صورت داده شد.

او ادامه داد: طی دستور قضایی به کلیه کلانتری های تابعه و راهور تهران بزرگ در حوزه قضایی بخش آفتاب، پلیس بزرگراه، نواحی 4 و 5 شهرداری منطقه 19 تهران، یگان حفاظت شهرداری و سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهر تهران با لحاظ تفکیک وظایف قانونی مبنی بر توقیف وسائل نقلیه اشخاص و اقلام مکشوفه مزاحم( مصداق سد معبر) اقدام و معتادین ولگرد به کمپ های ترک اعتیاد مجاز و کارتن خواب ها به مراکز حمایتی انتقال داده شوند.

مسلمی افزود: جهت ارائه خدمات قضایی حوزه قضایی شهر آفتاب با عنایت به حضور کثیر هموطنان عزیز از نقاط مختلف کشور در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب این حوزه قضایی با تعیین قاضی کشیک به صورت مستمر نظارت دقیق در ساعات خارج از وقت اداری و ایام تعطیل خواهند داشت.

رئیس حوزه قضایی بخش آفتاب گفت: در جهت رسیدگی خارج از نوبت به پرونده‌های ناشی از وقوع جرائم احتمالی در حوزه نمایشگاه کتاب شعبه 101 کیفری به عنوان شعبه ویژه تعیین و مشخص شده است.

مسلمی گفت: امید است با تعامل سازنده ادارات، نهادها و یگان‌های انتظامی مستقر درحوزه خدمات ارزنده‌ای به مردم عزیز فرهنگ دوست ایران اسلامی و هر چه بهتر برپایی نمایشگاه کتاب عرضه شود.

20106

کد خبر: 627117

وب گردی

وب گردی