عارف:رسانه ای شدن ریاست مجلس دهم زود اتفاق افتاد

رسانه ای شدن ریاست مجلس خیلی زود اتفاق افتاد در حالیکه باید مرحله دوم انتخابات سپری شود تا بتوان به نتیجه قطعی دست پیدا کرد.

به گزارش ایسکانیوز، آستان نوشت: دکتر محمدرضا عارف رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان در خصوص نتیجه انتخابات مرحله اول مجلس شورای اسلامی گفت:خوشبختانه در انتخابات مرحله نخست شاهد استقبال پرشور مردم بودیم خصوصا اینکه مردم یکدل و همدل به لیست امید با یک نگاه ارزشی و مثبت نگاه کردند بسیار قابل احترام است.نتیجه انتخابات در تهران بسیار ثمر بخش و سرنوشت ساز بود.

عارف نماینده منتخب مردم تهران در مجلس دهم شورای اسلامی افزود:البته باید اشاره کرد در برخی استان ها نیز وضعیتی مانند تهران قابل مشاهده بود که امید است در مرحله دوم نیز همین مسیر دنبال شود.تا بتوانیم به صدها برنامه ای که در نظر داریم با کمک نمایندگان کل استان ها در مجلس دهم اهداف را دنبال کنیم.

عارف با اشاره به نتیجه نظرسنجی ها در خصوص ریاست مجلس شورای اسلامی که چه کسی در آینده نزدیک در بهارستان به کرسی ریاست می نشیند ادامه داد:رسانه ای شدن ریاست مجلس خیلی زود اتفاق افتاد در حالیکه باید مرحله دوم انتخابات سپری شود تا بتوان به نتیجه قطعی دست پیدا کرد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر ابتدا باید فراکسیون ها به طور ضمنی تشکیل شود و زمانی که وزن فراکسیون ها معین شد می توان به نتیجه اصلی ریاست مجلس پی برد.نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص رییس مجلس آینده هر تصمیمی را که اتخاذ کنند قابل احترام است.امیدواریم با همکاری همه نمایندگان یک مجلس همدلانه ای را تشکیل دهیم.

وی در خصوص بحث اقتصاد مقاومتی و برنامه های پیش روی مجلس دهم بیان کرد:شعار اصلی ما بر اساس ضروریت هایی است که در بحث اقتصاد احساس کرده ایم.در برنامه برجام بند نخست این برنامه را براساس اقتصاد و ساماندهی اصلاح ساختاری تعیین کردیم.از این رو بر این باوریم که بتوانیم سیاست های 24 گانه اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنیم.

این نماینده منتخب مردم تهران در ادامه تصریح کرد:در بحث اقتصاد مقاومتی پویایی اقتصاد را خواهیم داشت و مقاوم سازی اقتصاد در مورد تکانه های مختلف،پاسخگویی به معیشت مردم،اشتغال و رشد آن، کاهش تورم و... نیز شعار اصلی ما به حساب می آید بنابراین برای رونق اقتصادی در مجلس دهم بیش از قبل کار می شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در پایان خاطر نشان کرد:لازم به ذکر است اولویت نخست مجلس دهم رونق اقتصادی و پاسخگویی به مطالبات مردم خواهد بود.

202/201

کد خبر: 627224

وب گردی

وب گردی