بورنموث-چلسی ؛نبرد 6 امتیازی نا برابر

دیدار بورنموث و چلسی امروز (4 اردیبهشت ماه) از ساعت 18:30 در ورزشگاه دین کورت شهر بورنموث برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز ، بورنموث و چلسی امروز از هفته ی سی و پنجم لیگ برتر انگلستان مقابل یکدیگر صف آرایی میکنند. این در حالی است که بازی رفت دو تیم با پیروزی 1-0 بورنموث در لندن به پایان رسیده است.

بورنموث ، تلاش برای هم امتیاز شدن
شاگردان ادی هاو که عملکرد قابل قبولی در این فصل از خود به نمایش گذاشته اند و در 6 بازی اخیر خود 3 پیروزی و 3 شکست بدست آورده اند امشب در حالی به مصاف چلسی می روند که از این تیم لندنی 1 بازی بیشتر داشته و 3 امتیاز کمتر دارند. به علاوه تیم بورنموث در بازی های اخیر خود برابر تیم های بزرگ لیگ جزیره شکست خوده است.
تیم ادی ها و با اندیشه های وی تا اینجای فصل موفق شده ، 11 پیروزی ، 8 تساوی و 15 شکست و با 41 امتیاز از 34 بازی در جایگاه سیزدهمی جدول مسابقات قرار بگیرد.

چلسی ، کور سوی امید برای سهمیه لیگ اروپا
آبی های لندن که با نتایج ضعیف ابتدای فصل با آقای خاص حال روز خوبی ندارند و بعد از آمدن گاس هیدینگ هم تغییر چندانی نکردن و اوج گیری نکردند و روند متزلزل خود را ادامه دادند و بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا دو بازی آخر خود مقابل منچسترستی و سوآنسی را نیز با شکست به اتمام رساندند که تیم گاس با 11 پیروزی ، 11 تساوی و 11 شکست و با 44 امتیاز از 33 بازی و یک بازی کمتر نسب به سایر تیم ها در جایگاه دهم جدول مسابقات قرار دارد.

غایبین دو تیم در این دیدار:
تورونه مینگس ، بنیک آفوبه ، هری آرتر ، آدم اسمیت و توکلو رانتی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی بورنموث در بازی مقابل چلسی نیستد.
آبی ها هم کورت زوما ،لوییک رمی و جان تری را به دلیل مصدومیت و تیابوت کورتوییس را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهند داشت.

** پیش بینی سایت هواِسکورد :بورنموث 2 - چلسی 1

ترکیب احتمالی دو تیم:

604/602

کد خبر: 627237

وب گردی

وب گردی