طه هاشمی: همه می‌توانند از سیستم مکانیزه نقل و انتقالات دانشجویی به طور یکسان استفاده کنند

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: روند نقل و انتقالات دانشجویی در مدیریت جدید دانشگاه بسیار تسریع شده و با مکانیزه کردن این سامانه، همه افراد به طور یکسان می‌توانند از آن استفاده کنند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام دکتر سیدطه هاشمی با حضور در دومین روز برگزاری کارگاه هم‌اندیشی و بررسی آیین‌نامه جدید نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور معاونان و مدیران دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در مرکز رفاهی فرهنگی واحد مشهد برگزار شد، به سوالات آنان در حوزه دانشجویی و نقل وانتقالات پاسخ گفت. همچنین در این نشست آیین‌نامه میهمانی و انتقال دانشجویان مورد بررسی قرار گرفت.

هاشمی بر تکریم دانشجو و ارتباط مسئولان دانشگاه با دانشجویان تاکید و اظهار کرد: «دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی باید آزاداندیش باشد. علم فاقد ارزش‌های انسانی بی‌‌فایده است؛ زمانی علم ارزشمند است که سجایا و ارزش‌های انسانی در فرد صاحب علم تجلی یابد.»

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از بعد وسعت، گستردگی، تعداد دانشجو و استاد از دیگر دانشگاه‌های کشور متمایز است، افزود: «نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه کشور باعث شده حجم هجمه‌ها علیه دانشگاه آزاد اسلامی افزایش یابد.»

وی گفت: «با توجه به افزایش تعداد فارغ التحصیلان، دانشگاه آزاد اسلامی پرچمدار تحصیلات تکمیلی در سراسر کشور شده است، اما عده‌ای با کوته‌فکری حاضرند دانشجویان با این همه عوارض فرهنگی و خروج ارز از کشور و حتی امکانات کمتر در کشورهای همسایه تحصیل کنند، ولی در دانشگاه آزاد اسلامی و داخل کشور تحصیل نکنند.

هاشمی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از وضعیت کمی و کیفی مطلوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: «در موضوع جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی نیز دانشگاه در بسیاری موارد منشأ اثر بوده است.»

در این جلسه دکتر عباس شیخ‌الاسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و دکتر مرتضی موسی خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز در جمع معاونان و مدیران دانشجویی فرهنگی دانشگاه حضور داشتند.

20101

کد خبر: 627255

وب گردی

وب گردی