رایو وایکانو-رئال مادرید؛ کهکشانی ها کماکان در کورس

دیدار رایو وایکانو و رئال مادرید امروز (4 اردیبهشت ماه) از ساعت 18:30 در ورزشگاه والکاس شهر مادرید برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، رایو وایکانو و رئال مادرید امروز در اولین بازی حساس مدعیان از هفته ی سی و پنجم لالیگا مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند ، این در حالی است که بازی رفت دو تیم با پیروزی عجیب و پر گل 10-2 رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو و در شرایطی که رایو وایکانو 9 نفری بود به پایان رسید.

رایو وایکانو ، در اندیشه جبران نتیجه ی بازی رفت
شاگردان پاکو خمز در تیم رایو وایکانو در حالی امروز مقابل رئال مادرید آماده صف آرایی میکنند که در شش بازی اخیر نتایج قابل قبولی بدست آورده و موفق به کسب نصف امتیاز ممکن شده اند .
بازیکنان تیم رایو که با اندیشه ای سرمربی خود فصل خوبی را سپری نکرده و با اینکه با 8 پیروزی ، 11 تساوی و 15 شکست و با 35 امتیاز از 34 بازی در رده ی شانزدهم جدول قرار دارند خطر سقوط را احساس می کنند و در تلاشند در بازی خانگی مقابل رئال با ایجاد یک شگفتی هم شکست سنگین دوره رفت را جبران کنند و هم وضعیت خود را در جدول بهتر نمایند.

کهکشانی ها در آرزوی قهرمانی
زین الدین زیدان که بعد از حضور در رئال مادرید توانسته روح تازه ای در کالبد این تیم متمول بدمد و شرایط این تیم را سر و سامان دهد ، بعد از شکست بارسا در ال کلاسیکو و ناکامی های این تیم بخاطر پس لرزه های شکست در این دیدار بزرگ اختلاف 10 امیتازی کهکشانی ها را به 1 امتیاز کاهش داد و حالا تیم رئال مادرید نیز یکی از کاندیده های قهرمانی است .
شاگردان رئال مادرید که در هفته های اخیر با درخشش رونالدو هر 6 بازی خود در لالیگا را با پیروزی پشت سر گذاشته اند در حال حاضر با 24 پیروزی ، 6 تساوی و 4 شکست و 78 امتیاز از 34 بازی تنها با 1 امیتاز اختلاف در جایگاه سوم جدول مسابقات قرار دارد. همچنین کهکشانی ها با زدن 101 گل در رقابت های این فصل دارای مخوف ترین خطه حمله ی لالیگا نیز هستند.

شش تقابل گذشته ی ٢ تیم در لالیگا
در شش بازی اخیر دو تیم کفه ی ترازو به طور عجیبی به سمت تیم متمول مادریدی سنگینی میکند و این رئالی ها هستند که هر 6 بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته و موفق شده اند 27 گل را نیز وارد دروازه ی تیم وایکانو کنند و تنها 5 گل از این تیم دریافت کرده اند و در نصف بازی ها هم رئال مادرید موفق به بسته نگه داشتن دروازه ی خود شده است.

غایبین دو تیم در این دیدار:
رایو وایکانو که با لشگری از مصدومین به مصاف رئالی ها میرود در این بازی داوید کوبنو، پاتریک اِبرت ، تونو ، پی تی ، خاوی گوئررا را به دلیل مصدومیت نخواهد داشت.
رئال مادرید نیز در این دیدار مهمترین یار خود یعنی کریستین رونالدو را به دلیل مصدومیت و کاسمیرو را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

**پیش بینی سایت هواِسکورد: رایو وایکانو 1 - رئال مادرید 3

ترکیب احتمالی دو تیم :

604/602

کد خبر: 627268

وب گردی

وب گردی