بارسلونا-اسپورتینگ گیخون؛  تلاش آبی اناری ها برای برگشت به اوج

دیدار بارسلونا و اسپورتینگ گیخون امشب (4 اردیبهشت ماه) از ساعت ساعت 23:00 در ورزشگاه نیو کمپ شهر بارسلونا برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز ، بارسلونا و اسپورتینگ گیخون در آخرین بازی حساس مدعیان از هفته ی سی و پنجم لالیگا مقابل یکدیگر صف آرای ی می کنند ، این در حالی است که بازی رفت دو تیم با پیروزی 1-3 بارسلونا در ورزشگاه ال مونینون شهر گیخون به پایان رسیده است.

بارسلونا ، کاتالان ها هم قسم برای قهرمانی
شاگردان لوییس انریکه بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره ناکامی و تحمل 3 شکست متوالی در لالیگا بلاخره موفق شدن در بازی آخر خود مقابل تیم دیپورتیو لاکرونیا با حساب 8 - 0 پیروز شوند و کمی خود را از بحران نجات دهند.
انریکه و شاگردانش که پس از شکست مقابل رئال مادرید چند هفته ای روی خوش ندیدند و هرچه بافته بودند پنبه شد ، حال در تلاش است فاصله ی امتیاز از دست رفته را به هر نحوی که شده بدست بیاورد و به خوبی میداند در 4 بازی پیش رو محکوم به یک کلام است "پیروزی"
کاتالان ها که در شش بازی اخیر خود 2 پیروری ، 1 تساوی و 3 شکست را میبیند در حال حاضر با 79 امتیاز نخستین شانس قهرمانی در لالیگای امسال می باشند.

اسپورتینگ گیخون خطر سقوط در همین حوالی
روخی بلانکوس های شهر گیخون که با اندیشه های سرمربی خود آبلاردو فرناندز راه به جایی نبرده و با 8 پیروزی ، 8 تساوی و 18 شکست در جایگاه هجدهم جدول لالیگا قرار دارد در حالی به مصاف بارسلونای تازه از بحران خارج شده می رود که در شش بازی اخیر خود عملکرد بهتری نسب به آبی اناری ها داشته و یک امتیاز بیشتر از آنها کسب کرده است.

شش تقابل گذشته ی دو تیم در لالیگا :
در شش تقابل اخیر دو تیم در لالیگا 5 پیروزی از آن بارسلونا بوده و 1 بازی نیر با تساوی 1-1 به پایان رسیده است .
در مجموع این شش دیدار بارسلونا 10 گل به ثمر رسانده و 3 گل نیز دریافت کرده است.

غایبین دو تیم در این دیدار :
ساندرو رامیرز ، توماس فرمالن ، ژرمی متیو و سرجی سامپر به دلیل مصدومیت قادر به همرانی کاتالان ها در بازی امشب نیستند.
اسپورتینگ گیخون نیز به دلیل مصدومیت در بازی امشب نمیتواند ، برناردو ، الکس منندز و روبرتو کانلا را در ترکیب خود مشاهده کند.

** پیش بینی سایت هواِسکورد : بارسلونا 4 - اسپورتینگ گیخون 1

ترکیب احتمالی دو تیم :

604/602

کد خبر: 627295

وب گردی

وب گردی