نگاهی به پیش بازی اورتون - منچستریونایتد

دو تیم اورتون و یونایتد،‌امشب در ورزشگاه ومبلی شهر لندن در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش ایسکانیوز، چندین مصدوم یونایتد درست برای این بازی آمادگی خود را به دست آورده اند که این موضوع کار اورتون را بسیار سخت می‌کند.

اورتون؛ تلاش برای جبران نتایج ضعیف
شاگردان روبرتو مارتینز در لیگ نتایج ضعیفی کسب کرده اند و شرایط خوبی را سپری نمی‌کنند. از همین جهت مارتینز از سوی باشگاه و هواداران به شدت تحت فشار است که در جام حذفی بتواند با قهرمانی،‌نتایج ضعیف لیگ را جبران کند. آنها در 5 بازی اخیر خود پیروزی کسب نکرده اند و 2 باخت و 3 تساوی نتیجه تلاش آنها بوده است. آخرین دیدارشان مقابل لیورپول بوده که 4-0 شکست خوردند. تافی ها مقابل یونایتد نیز بیشتر بازنده بودند تا برنده. در 5 تقابل اخیر دو تیم نیز 2 پیروزی برای اورتون و 3 پیروزی برای یونایتد به ثبت رسیده است. فیل جاگیلکا و سیموس کولمن به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نیستند. همچنین گرت بری نیز نمی‌تواند آبی ها را همراهی کند.

منچستریونایتد؛ هدف فقط قهرمانی
لوئیس فان‌خال نیز مانند مارتینز از سوی هواداران و باشگاه به شدت تحت فشار است که در این جام قهرمان شود. منچستریونایتد به هیچ وجه نتوانسته در حد انتظارات ظاهر شود و امید آنها تا پایان فصل،‌کسب سهمیه لیگ قهرمانان و قهرمانی در جام حذفی است. با وجود اینکه 5 هفته پیش یونایتد موفق به شکست دادن اورتون شده ولی مسلماً به خاطر انگیزه ویژه تافی ها برای این جام، یونایتد در ومبلی کار سختی پیش رو خواهد داشت.وین رونی از بند مصدومیت رها شده و می‌تواند تیمش را در این دیدار حساس همراهی کند.

604/602

کد خبر: 627298

وب گردی

وب گردی