شروع رسمی اولین دوره mini-MBA بازاریابی دیجیتال

19فروردین ماه امسال، دوره mini-MBA بازاریابی دیجیتال برای اولین گروه از ثبت نام کنندگان این دوره آکادمی دیجیتال بهار به‌طور رسمی آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز، با استقبال بی‌سابقه علاقه‌مندان به حوزه بازاریابی دیجیتال، این دوره با ثبت نام بیش از 100 نفر در 4 گروه آغاز شده است. این تعداد ثبت‌نام برای این دوره، یک رکورد جدید در موسسه آموزش عالی آزاد بهار است که نشان از کیفیت بالای دوره در نگاه مخاطبان و تقاضای رو به رشد در این حوزه است.

علی سالک، مدیر اجرایی آکادمی دیجیتال بهار، در ابتدای دوره با مبحث «مبانی بازاریابی دیجیتال» تفاوت‌های بازاریابی سنتی و دیجیتال و لزوم حرکت به سمت بازاریابی دیجیتال را برای مخاطبان بازگو کرد و در نهایت تحلیل جامعی بر اکوسیستم بازاریابی دیجیتال بر مبنای مدل Transit Map شرکت Gartner ارائه داد. فایل این مبحث درسی در سایت آکادمی دیجیتال بهار در بخش «دانلود» موجود است.

در جلسه بعدی، فربد صادقیان مدیرعامل آژانس بازاریابی دیجیتال DMC آغازکننده مبحث «استراتژی بازاریابی دیجیتال» بود که به عنوان زیرساخت اصلی دوره، تفکر استراتژیک در حوزه بازاریابی دیجیتال را به دانشجویان انتقال داد. این انتقال تجربه همراه با موردکاوی‌های مختلف از تجارب زیاد وی در عرصه کسب‌وکار دیجیتال در بازار کشورهای توسعه یافته بود.

گفتنی است، دوره جدید ثبت‌نام در دوره بازاریابی دیجیتال از هم‌اکنون آغاز شده است تا در تاریخ 31 تیرماه برای گروه‌های جدید آغاز شود. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب سایت آکادمی دیجیتال بهار به نشانی www.bahardigital.ir رزرو قطعی خود را انجام دهند.

20101

کد خبر: 627325

وب گردی

وب گردی