پیام عارف به مردم اردبیل و پارس آباد مغان

به دنبال لغو پرواز محمدرضا عارف به اردبیل به دلیل نامساعد بودن اوضاع جوی، منتخب اول مردم تهران و رئیس شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان پیامی خطاب به مردم اردبیل و پارس آباد مغان صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، متن این پیام به شرح زیر است:

هموطنان شریف و خون‌گرم اردبیل و پارس آباد مغان

بسیار مشتاق بودم در ادامه سفرهای استانی به مناطق مختلف کشور جهت دعوت مردم عزیزمان برای حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات و حمایت از اعضای لیست امید در این مرحله از انتخابات برای تجدید دیدار با شما عزیزان شجاع، غیرتمند و متعهد خدمتتان می رسیدم. طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار بود امروز صبح به اردبیل، سرزمین قهرمانان و نام آوران ، سفرکنم که متاسفانه به دلیل نامساعد بودن وضعیت جوی و لغو پرواز، سعادت دیدار با شما خوبان میسر نشد.

بر این باورم که شما مردم وظیفه شناس اردبیل و پارس آباد مغان با درک شرایط کشور و منطقه به مانند دور اول حضور پرشور در مرحله دوم انتخابات خواهید داشت و برای ادامه مسیری که از خرداد ۹۲ آغاز شده است، اصلاح طلبان و لیست امید را یاری خواهید کرد.

از این رو امیدوارم برای تحقق شعارهای اصلاح طلبان به ویژه عملیاتی شدن شعار رونق اقتصادی که با محوریت سیاست های اقتصاد مقاومتی محقق خواهد شد، اعضای لیست امید در استان اردبیل آقایان دکتر محمد فیضی و دکتر شکور پورحسین که هر دو از چهره های خدوم، متعهد و پایبند به ارزش ها و گفتمان اصلاح طلبی هستند را مورد حمایت قرار دهید.

محمدرضا عارف

201/201

کد خبر: 627356

وب گردی

وب گردی