آیفون 8 به جای آیفون 7s عرضه می‌شود

با توجه به اطلاعات منتشر شده، اپل در گوشی آیفون 7 تغییرات زیادی به وجود نمی‌آورد و تغییرات اصلی را در آیفون 8 به نمایش در می‌آورد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا، «مارک موسکویتز» (Mark Moskowitz)‌ از سازمان Barcalys به این موضوع اشاره کرد که گوشی آیفون 7 با ویژگی‌های چندان مهمی راهی بازار نمی‌شود و تغییری هم در ظاهر آن به وجود نمی‌آید. البته این گوشی به احتمال زیاد کمی باریک‌تر خواهد بود و از پورت خروجی صدای ۳٫۵ میلی‌متری صدا هم بهره نمی‌برد.

در این اطلاعات مشخص شده که اپل در سال ۲۰۱۷ گوشی آیفون 7s را معرفی نمی‌کند و به جای آن به سراغ آیفون 8 می‌رود.

موسکویتز گفته که آیفون 8 تغییرات مهمی در مقایسه با سایر گوشی‌های اپل خواهد داشت. آیفون 8 از صفحه نمایش OLED بهره می‌برد و دکمه‌ خانه از روی این محصول حذف خواهد شد و قابلیت Force Touch وظیفه‌ی کنترل این گوشی را به دست می‌گیرد. به احتمال زیاد iPhone 8 از شارژ بی‌سیم هم بهره می‌برد.

بیشتر این شایعات قبلا هم منتشر شده بودند. حتی قبلا گفته شده بود که اپل سفارش تولید ۱۰۰ میلیون پنل OLED را به سامسونگ برای سال ۲۰۱۷ داده است. حتی قبلا «مینگ-چی کو» (Ming-Chi Kou) از سازمان KGI هم گفته بود که اپل در سال ۲۰۱۷ تغییرات زیادی را در آیفون به وجود می‌آورد.

همچنین موسکویتز گفته که فروش آیفون 8 در مقایسه با مدل‌های قبلی ۱۰٫۳ درصد افزایش پیدا می‌کند. البته شرکت اپل هیچ کدام از شایعات منتشر شده درباره‌ی آیفون 8 و محصولات جدید خودش را تایید نکرده است. البته از آنجایی که مینگ-چی کو این اطلاعات را منتشر کرده، می‌توان به صحت آن‌ها پی‌برد.

20103

کد خبر: 627395

وب گردی

وب گردی