وولفسبورگ - آگسبورگ؛ تلاش برای سهمیه یا ماندگاری 

دیدار وولفسبورگ و آگزبورگ امروز عصر (4 اردیبهشت ماه) از ساعت 18:00 در ورزشگاه فولکس واگن آرنا برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، وولفسبورگ و دورتمند امروز از هفته ی سی و یکم بوندسلیگا مقابل یکدیگر صف آرایی میکنند. این در حالی است که بازی رفت دو تیم با تساوی 0-0 در ورزشگاه ایمپولس آرنا شهر آگزبورگ به پایان رسید.

دوتیم با شرایطی کاملا متفاوت ازهم روبروی یکدیگر قرار می گیرند. وولفسبورگی ها به دنبال کسب سهمیه لیگ اروپا و آگزبورگی ها هم به دنبال تثبیت جایگاه خود در جدول برای بقا هستند. دوتیم پر از لشکر محروم و مصدوم دارند که همین کار را برای هردوتیم بسیار دشوار کرده است اگرچه برای هردوتیم این شرایط کاملا عادی شده است.
وولفسبورگ تا به اینجای فصل با 10 پیروزی ، 9 تساوی و 11 شکست و با 39 امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار دارد ولی تیم آگزبورگ با 8 پیروزی ، 9 تساوی و 13 شکست و با 33 امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول مسابقات قرار دارد.

تقابل گذشته ی دو تیم:
این دو تیم پیش از این 9 بار برابر یکدیگر بازی کرده اند که 2 پیروزی سهم گرگها و 3 پیروزی سهم آگزبورگی ها بوده و 4 بازی نیز با تساوی به اتمام رسیده است. به علاوه در مجموع این 9 دیدار 14 گل از خط دروازه ها رد شده که وولفسبورگ 6 و اگزبورگ 8 گل سهم دارد.

غایبین دو تیم در این دیدار:
برای تیم وولفسبورگ که با لشگری از مصدومان پای به میدان میگذارد ، سباستین یانگ ، یولیان دراکسلر ، کارلوس آسکوئز ، ورینیا و اسماعلی آزایوی به دلیل مصدومیت و همچنین آندره شورله به دلیل محرومیت در ترکیب حضور نخواهند داشت.
آگزبورگی ها هم نمیتوانند از یان اینگور کالسن براکر ، آلکساندر اِسواین به دلیل مصدومیت و دومنیک کور به دلیل محرومیت بهره ببرند.

نکات بازی :

وولفسبورگ در35 بازی اخیر خود درخانه و دربوندسلیگا شکستی نخورده است.
وولفسبورگ در 6 بازی آخر خود در خانه بوندسلیگا به طور میانگین کمتراز 2.5 گل در هربازی زده است.
وولفسبورگ درتقابل های اخیرخود با آگزبورگ در تمام رقابت ها میانگین گل کمتر از 2.5 در هربازی را دیده است.
آگزبورگ در4 بازی اخیر خارج ازخانه خود میانگین گل کمتر از2.5 درهربازی را داشته است.

** پیش بینی سایت هواِسکورد: وولفسبورگ 2 - آگزبورگ 1

ترکیب احتمالی دو تیم :

604/601

کد خبر: 627436

وب گردی

وب گردی