ارائه خدمات تمام وقت خط مترو فرودگاه مهرآباد از امروز

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: خط مترو فرودگاه مهرآباد از امروز به صورت تمام وقت خدمات ارائه می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، دکتر محسن نایبی در خصوص نحوه فعالیت خط فرودگاه مهرآباد به عنوان متفاوت‌ترین مسیر ریلی و تونلی درون شهری پایتخت گفت: خط فرودگاه مهرآباد از صبح امروز شنبه همانند سایر خطوط مترو تهران فعالیت می‌کند و مسافران می‌توانند از طریق ایستگاه بیمه در خط ۴ مترو به فرودگاه مهرآباد دسترسی داشته باشند.

او افزود: زمان فعالیت خط فرودگاه مهرآباد مترو تهران ساعت 5 و 30 دقیقه تا 22 و 30 دقیقه است و هر ۱۵ دقیقه یک قطار حرکت می‌کند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران تاکید کرد که به همت شهرداری تهران، فرودگاه مهرآباد به عنوان نخستین فرودگاه کشور به شبکه ریلی متصل شده و با ظرفیت ۷۰ هزار جا به ‌جایی در روز بخش قابل توجهی از رفت و آمد‌ها به فرودگاه مهرآباد که عموماَ با استفاده از وسایل نقلیه شخصی صورت می‌گیرد را تحت پوشش قرار می‌دهد.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران، نایبی با اشاره به اینکه این خط دسترسی راحت به ترمینال‌های فرودگاه مهرآباد را برای مسافران فراهم کرده،افزود: خط فرودگاه مهر آباد شامل چهار ایستگاه بیمه، شماره یک فرودگاه، شماره دو فرودگاه و شماره سه فرودگاه است که این ایستگاه‌ها مقابل ترمینال‌های شماره ۲، شماره ۴ و شماره ۶ فرودگاه واقع شده‌اند.

20106

کد خبر: 627457

وب گردی

وب گردی