فرهادی: همه بازی ها برای ما فینال محسوب می شود

سرپرست تیم فوتبال نیروی زمینی گفت: با این روحیه و انگیزه بالایی که بازیکنان دارند یکی از تیم های صعود کننده خواهیم بود.

سعید فرهادی در گفت و گو با ایسکانیوز در خصوص شرایط فعلی تیمش گفت: شرایط تیم خوب است ولی مقداری شانس برای ما در جدول کم شده است. اما باید این موضوع را در نظر داشته باشیم که هیچ چیز در فوتبال قابل پیش بینی نیست. تیم ما چهار بازی پیش رو دارد که با یکدلی و هم هماهنگی بازیکنان و کادر فنی همه امتیازات را کسب می کند و شانس صعود دارد، نمی شود گفت حتماً به عنوان تیم اول ولی به عنوان تیم دوم می شود روی تیم فوتبال نیروی زمینی برای رفتن به لیگ دسته دو حساب کرد. بچه ها قول داده اند و تمام تلاششان را می کنند تا صعود کنند و دل هواداران را شاد کنند.

وی در مورد دیدارهای باقی مانده و سخت ترین حریفشان ادامه داد: درحال حاضر همه بازی ها برای ما فینال است و ما باید امتیازات کامل از دیدار ها کسب کنیم. هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم و با تمام قوا به زمین می رویم. تیمی که فردا مقابل ما قرار دارد تیم جوان و بی تجربه ای است اما انگیزه و یکپارچگی آن ها کار را برای مادشوار می کند و می تواند برای نیروی زمینی مشکل ساز شود، اما با همدلی و هماهنگی که من بین بازیکنانم می بینم می توانیم پیروز این دیدار باشیم.

فرهادی در خصوص شرایط لیگ دسته دو اظهار داشت: در مرحله اول لیگ دسته دوم نظارت ها، کیفیت بازی ها، داوری ها و... مشکلات زیادی داشت و از کیفیت بالایی برخوردار نبود. در مرحله دوم تقریباً بیشتر مشکلات حل شد و کمتر شاهد اشتباهات بودیم.تیم ها تقویت شدند، سطح کیفی بازی ها بهتر شد و رفته رفته در کیفیت لیگ تاثیر مستقیم گذاشت.

سرپرست تیم فوتبال نیروی زمینی در پایان افزود: اگر تیم ا به لیگ دسته یک صعود کند تغییرات زیادی در تیم خواهیم داشت.بازیکنان ما بیشتر سرباز هستند و تا فصل بعد خیلی از آن ها از جمع ما جدا می شوند که در آن صورت ما از بدنه لیگ یک بازیکن جذب خواهیم کرد تا بتوانیم روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.حال و هوای بازیکنان خیلی خوب است و با این روحیه و انگیزه بالا یکی از تیم های صعود کننده خواهیم بود.

604/601

کد خبر: 627495

وب گردی

وب گردی