آغاز طرح غربالگری سلامت هیات رئیسه و کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی

طرح غربالگری سلامت کارکنان و هیات رئیسه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری تیم اعزامی بیمارستان حضرت امیرالمومنین (ع) از اول اردیبهشت آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز، همزمان با ولادت حضرت علی (ع) و آغاز هفته سلامت، به پیشنهاد معاونت علوم پزشکی و معاونت اداری مالی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی طرح غربالگری سلامت کارکنان و هیات رییسه سازمان مرکزی با همکاری تیم اعزامی بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع) از اول اردیبهشت آغاز شد.

دکتر سید علی ابطحی، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «برای ارتقای سلامت کارکنان و کنترل و شناسایی بیماری‌های خاموش نظیر دیابت و بیماری‌های قلبی عروقی و کلیوی، این طرح در هفته سلامت با حضور پرسنل بیمارستان در سازمان مرکزی آغاز و تا پایان هفته سلامت ادامه خواهد داشت.»

دکتر فرهاد سرابندی رئیس بیمارستان امیرالمومنین(ع) با حضور در اولین روز این طرح با نظارت و دقت و حضور کارشناسان آزمایشگاه و پزشک در حوزه هیات رئیسه سازمان اقدام به معاینات فردی و دریافت نمونه خون از حاضرین کرد.

او گفت: «این طرح با انجام آزمایشات قند خون، چربی، تیروئید و کلیوی منجر به تشخیص احتمالی بیماری و یا تعیین سطح سلامت می‌شود و در صورت لزوم توصیه‌های لازم به شرکت کننده در این طرح داده خواهد شد.»

سعید علیزاده، مدیرکل امور منابع انسانی و سیاست‌های رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی درباره این طرح گفت: «هیچکدام از پرسنل برای انجام چکاپ پزشکی شامل معاینات فشارخون کنترل ضربان قلب کنترل دمای بدن و آزمایشات روتین چکاپ نباید وجهی پرداخت کنند. این طرح که از اول تا 8 اردیبهشت ادامه دارد با حضور یک پزشک، سه نفر کارشناس آزمایشگاه، یک پرستار و یک منشی برگزار می‌شود.

20101

کد خبر: 627497

وب گردی

وب گردی