محمدرضا عارف:  مجالس گذشته باید بهتر کار می‌کردند/در دهه چهارم انقلاب  اختلاف‌نظرها را کنار بگذاریم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید پاسدار آرمان‌های انقلاب بود و تلاش برای تحقق همه آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب در دستور کار باشد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمدرضا عارف عصر جمعه در جمع مردم ملایر بابیان اینکه مردم در گام دوم مسیر تعالی و پیشرفت کشور را استوارتر از گام اول برداشتند، اظهار داشت: مردم گام اول را در خرداد ۹۲ برداشتند و مسیر تعالی و پیشرفت کشور را ترسیم کردند و حال باید این راه باید تصویب و تثبیت شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بابیان اینکه خدمت گذاری به مردم افتخاری بس بزرگ است، گفت: مسیر عقلانیت و تدبیر، آرامش و پاسخگویی به نیازهای مردم باید ادامه یابد.

وی با تأکید بر اینکه مسیر رشد و تعالی کشور مسیری است که در آن اشتغال جوانان تحصیل‌کرده دانشگاهی، پاسخ به نیازهای همه مردم، تعدیل خط فقر و تلاش برای نابودی فقر، پاسخ به مطالبات زنان سرپرست خانوار و پاسخگویی به همه نیازهای کشور را در پی دارد، گفت: باید پاسدار آرمان‌های انقلاب بود و تلاش برای تحقق همه آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب در دستور کار باشد.

عارف بابیان اینکه نسل سوم انقلاب و جوانان باید پاسدار ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب باشند و این امانت را از نسل اول تحویل بگیرند و با ارتقا جایگاه انقلاب و ظرفیت‌سازی برای نقش‌آفرینی انقلاب درصحنه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی گام‌های اساسی بردارند، گفت: در دهه چهارم انقلاب باید بسیاری از اختلاف‌نظرها و بحث‌های سه دهه گذشته که هیچ ثمره‌ای جز کدورت، فاصله انداختن بین بچه‌های انقلاب و سکون و رکود نداشته را کنار بگذاریم.

عارف بابیان اینکه نمی‌گوییم مجالس گذشته زحمت نکشیده‌اند اما میگوییم مجالس گذشته باید بهتر کار می‌کردند، گفت: مسیر رشد و تعالی کشور را باید بهتر ترسیم می‌کردند و به‌جای پرداختن به مسائل مختلفی که هیچ خاصیتی جز کدورت و دل‌زدگی ندارد بر اساس اهداف مشترک و منافع ملی حرکت کنند که این نگاه را به مجلس دهم داریم.

وی به برجام اشاره و تأکید کرد: برجام یک مذاکرات سخت و نفس‌گیر در برابر قدرت‌های بزرگ دنیا بود اما نمایندگان شما با پشتوانه حضور شما و با رهنمودهای شجاعانه و راهگشای رهبری کار ارزشمندی انجام دادند.

عارف بابیان اینکه در مذاکرات دو هدف عمده را تعقیب می‌کردیم و آن لغو تحریم‌های ظالمانه و پذیرش مشروعیت فعالیت‌های هسته‌ای به دنیا بود که به هر دو هدف رسیدیم، گفت: در فضای جدیدی که در مجلس ایجاد می‌شود باید همکاری صمیمانه‌ای با دولت داشت تا آثار مثبت برجام را در زندگی آحاد ملت احساس کنیم.

203/201

کد خبر: 627554

وب گردی

وب گردی