مانچینی: در فوتبال چیزهای عجیب‌و‌غریبی رخ می‌دهد

پیروزی نراتزوری برابر اودینزه امید سرمربی ایتالیایی این تیم به موفقیت تیمش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را افزایش داد.

به گزارش ایسکانیوز روبرتو مانچینی که تصور می‌شد باخت هفته گذشته تیمش در خانه جنوا، او و مردانش را از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده مأیوس کرده باشد، هنوز به اینکه شاگردانش فصل را در سه رده بالای جدول به پایان برسانند، امیدوار است.

مانچو پس از پیروزی 3 بر یک شب گذشته (شنبه) اینتر برابر اودینزه که نراتزوری را به فاصله چهار امتیازی رم رده سومی رساند، به شبکه مدیاست پرمیوم ایتالیا گفت: اگر حرف‌هایی را که هفته گذشته بعد از باخت‌مان برابر جنوا زدم به یاد داشته باشید، آنها دقیقاً همان چیزهایی است که الان هم قصد دارم بگویم. ما باید زودتر از این‌ها کار حریف را یکسره می‌کردیم، در عوض ما موقعیت‌ها را یکی پس از دیگری به‌هدر دادیم و در نهایت خودمان را به‌خطر انداختیم. در مجموع اما فکر می‌کنم که عملکردمان خوب بود. ما باید بازی را می‌بردیم تا کورسوی امیدمان زنده بماند، چون در فوتبال اتفاقات عجیب‌و‌غریبی ممکن است رخ دهد.

آیا اینتر بابت از دست دادن امتیازات فراوان در نیم‌فصل دوم، حسرت خواهد خورد؟ مانچینی در پاسخ به این پرسش گفت: بگذارید صبر کنیم و ببینیم چه می‌شود. بعضی‌ها در تلاشند تا فصل ما را فاجعه‌آمیز جلوه دهند در حالی که این‌گونه نبوده است.

سرمربی اینتر درباره کورس قهرمانی سری A و رقابت شاگردانش با رم رده سومی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان هم عنوان کرد: رم دوران خارق‌العاده‌ای را شروع کرده است و از زمانی که لوچانو اسپالتی هدایتش را برعهده گرفته تنها یک بار باخته و شاید حقش باشد که در رده سوم قرار بگیرد. با این حال ما باید امیدوار باشیم که ناپولی (رده دومی) فردا (دوشنبه) رمی‌ها را شکست دهد.

گفته می‌شود که یک گروه سرمایه‌گذاری چینی به نام «گروه بازرگانی سونینگ» برای خرید 20 درصد از سهام باشگاه اینتر از اریک توهیر اعلام آمادگی کرده است و نمایندگان این گروه هم بازی نراتزوری برابر اودینزه را از سکوها تماشا کردند. آیا این موضوع می‌تواند بر آینده مانچینی در اینتر تأثیر بگذارد؟

مانچینی در این باره تأکید کرد: این موضوع مطلقاً مسئله‌ای نیست که مرا نگران کند. اگر چیزی برای من قطعی باشد، آن چیز ادامه‌دار بودن حمایت هواداران اینتر از این تیم، بدون توجه به هر شخصی است که رئیس، سرمربی و مالک باشگاه خواهد بود. این شما رسانه‌ها هستید که جنجال‌سازی می‌کنید، اما ما خونسردیم و کارمان را انجام می‌دهیم.

601/601

کد خبر: 627743

وب گردی

وب گردی