نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران آغاز به کار کرد

چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران از امروز در نمایشگاه بین‌المللی تهران به مدت چهار روز آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر صبح امروز افتتاحیه چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران با حضور وزیر علوم، معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر بهداشت، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در سالن خلیج‌فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

در این مراسم، وزیر علوم، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاون اول رئیس‌جمهور به ایراد سخنرانی پرداختند و در ادامه از چهار دانشگاه و سه شرکت دانش‌بنیان به علت اینکه بیشترین خرید تجهیزات آزمایشگاهی را در دوره سوم نمایشگاه تجهیزات داشتند، تقدیر شد.

دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، صنعتی اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان اصفهان از جمله دانشگاه‌هایی بودند که بیشترین خرید را در میان تمام دانشگاه‌های کشور از سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران داشتند.

همچنین از سه شرکت دانش‌بنیان «آرا پژوهش»، «دانش‌پژوه فجر» و شرکت «طیف گستر‌فراز» نیز تقدیر به عمل آمد.

به گزارش مهر، چهارمین دوره از نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران از پنجم تا هشتم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر است.

20103

کد خبر: 627834

وب گردی

وب گردی