گشایش نمایشگاه بین المللی مواد شوینده با رشد 400 درصدی شرکت کنندگان خارجی

رییس ستاد برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی و سلولزی از رشد 400 درصدی حضور شرکت های خارجی در این نمایشگاه نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایسکانیوز، علی مرادی مجری و رئیس ستاد برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده و بهداشتی تهران در آیین افتتاح این نمایشگاه از رشد حدود 400 درصدی حضور شرکت های خارجی خبر داد.

در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده و پاک کننده، انواع مواد شوینده و پاک کننده، محصولات سلولزی و بهداشتی، محصولات محافظتی پوست، مو و رنگ مو، عطر، ادکلن و اسپری، خوشبو کننده و محصولات بهداشتی منزل، مواد اولیه واسطه ای، خدمات بازرگانی و مشاوره ای و همچنین انواع دستگاه ها، صنایع، خط تولید، تجهیزات و ماشین آلات این حوزه ارائه شده است.

به گفته مرادی، تعداد شرکت های خارجی شرکت کننده در این نمایشگاه در همسنجی با پارسال، از 34 شرکت به 145 شرکت و تعداد کشورهای شرکت کننده در نمایشگاه نیز از 10 به 15 کشور افزایش یافته است.

این مقام مسئول جلب و جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در این حوزه، کمک به رونق تولید، ایجاد زمینه فعالیت های علمی و تحقیقاتی در مورد ذائقه مصرف کنندگان، رقبا و محصولات جدید آنها، پیش فروش کردن محصولات، شناسایی و انتخاب نمایندگان فروش جدید، اطلاع از آخرین استانداردهای علمی و پژوهشی خارجی را از اهداف برگزاری این نمایشگاه اعلام کرد.

مرادی اشتغالزایی، تعامل بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، معرفی توانمندی های شرکت های داخلی و کشف استانداردهای بالقوه در داخل کشور را از دیگر اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه برشمرد.

در این نمایشگاه چهار روزه بیش از 200شرکت داخلی و 145 شرکت خارجی از 14 کشور شامل ترکیه، آلمان، چین، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، امارات متحده عربی، مالزی، هلند، پاکستان، اتریش، هندوستان، روسیه و کره جنوبی حضور دارند و آخرین تولیدات، تجهیزات و خدمات خود را به نمایش گذاشتند.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده از پنجم تا هشتم اردیبهشت ماه جاری به مدت چهار روز از ساعت 10 تا 18 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.

402/601

کد خبر: 627967

وب گردی

وب گردی