متهم با آتش زدن درختان و از بین بردن منابع طبیعی  زمین خواری می کرد/ متهم  زمین خواری  پردیس  زندانی شد

 دادستان عمومی و انقلاب پردیس گفت: متهمی که با آتش زدن درختان و از بین بردن برخی از فضاهای منابع طبیعی به زمین خواری اقدام می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان حیدر فتاحی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس از کشف یک مورد زمین خواری در شهرستان پردیس خبر داد وگفت: چندی پیش گزارشی به دستگاه قضایی شهرستان پردیس، مبنی بر اینکه فردی به آتش زدن درختان و از بین بردن بعضی از فضاهای منابع طبیعی به جهت تصرف و زمین خواری اراضی که نوعا اراضی دولتی و ملی بوده است، مبادرت می‌کند، ارسال شد.

او افزود: مشارالیه با شناسایی اراضی دولتی و با اقدامات متقلبانه و با تخریب و آتش زدن درختان داخل این اراضی به زمین خواری مبادرت می‌کرد.

دادستان عمومی و انقلاب پردیس گفت: دادستانی پردیس از ماه‌ها قبل با رصد کردن و انجام تحقیقات نامحسوس، این فرد را دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان کرد.

فتاحی به یکی از اقدامات متقلبانه این فرد اشاره کرد و گفت: در یکی از این تصرفات مشارالیه توانسته بود در بهترین نقطه شهرستان پردیس حدود 3500 متر از اراضی را تصرف کند که با ورود قاطع دادستانی جلوی تصرفات این فرد گرفته شد.

105105

کد خبر: 628053

وب گردی

وب گردی