هلاس ورونا-آث میلان ؛ تلاش میلان برای رسیدن به لیگ اروپا

دیدار ورونا و آث میلان امروز عصر (6 اردیبهشت ماه) از ساعت 19:30 در ورزشگاه مارک آنتونیو بنتگودی شهر ورونا برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، ورونا و آث میلان از هفته ی سی و پنجم سری آ در حالی به مصاف هم می روند که تیم ورونا سقوطش به سری ب را قطعی می بیند و این تیم میلان است که برای کسب سهمیه لیگ اروپا باید تلاش کند. به علاوه بازی رفت دو تیم در سن سیروی شهر میلان نیز با تساوی 1-1 به پایان رسیده است.

ورونا ؛ خداحافظی با حیثیت
شاگردان آندرآ ماندورلینی که با 3 پیروزی ، 13 تساوی و 18 شکست و تنها با 22 امتیاز به سری ب سقوط کرده اند و کمترین برد را در میان تیم های حاضر در سری آ دارند در حالی به مصاف آث میلان میروند که تنها باید از حیثیت فوتبال خود دفاع کنند و چیز دیگری برای از دست دادن ندارند.
این در حالی است که زرد و آبی های شهر ورونا در 6 بازی آخر خود 4 شکست ، 1 پیروزی و 1 تساوی بدست آورده که 3 شکست آنها مربوط به 3 بازی آخر آنها بوده است. حال باید دید ورونا می تواند از قوتبال خود در برابر تیم میلان دفاع کند یا که خیر ؟!

آث میلان ، در اندیشه ی لیگ اروپا
بازیکنان تیم آث میلان بعد از اخراج سرمربی خود حال تحت اندیشه های کریستیان بروچی هستند و تلاشند که با موفقیت سری آ 16-2015 را به پایان برسانند. روسونری ها که تا اینجای فصل با 14 پیروزی ، 11 تساوی و 9 شکست در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار دارند امیدوارند با اندیشه های سرمربی جدید خود موفق شوند بعد از سال ها در یک مسابقه ی اروپایی حضور یابند .
تیم میلان که در دوران افول خود به سر می برد در شش بازی آخر خود 3 تساوی ، 2 شکست و 1 پیروزی بدست آورده که این نتایج برای تیمی که روزگاری جزء مدعیان سری آ بوده اصلاً مناسب نیست.

شش تقابل گذشته ی دو تیم در سری آ :
در شش بازی اخیر ورونا و آث میلان در سری آ تیم میلان موفق شده 3 با پیروز شود و این در حالی است که تیم ورونا تنها یک بار به این مهم دست یافته و 2 بازی نیز با تساوی 2-2 و 1-1 به اتمام رسیده است. در مجموع این شش بازی تیم ورونا هفت گل و تیم میلان 10 گل وارد دروازه ی حریف خود کرده است.

غایبین دو تیم در این دیدار:
محمد فارس به دلیل مصدومیت و ساموئل سوپراین و فدریکو ویویانی به دلیل محرومیت قارد به همراهی تیم ورونا مقابل آث میلان نیستند.
آث میلان نیز اِم بای نیانگ ، آندره بِرتولاچی را به دلیل مصدومیت و همچنین ماریو بالوتلی و الکس را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

** پیش بینی سایت هو اِسکورد: هلاس ورونا 1 - آث میلان 1

ترکیب احتمالی دو تیم :

604/602

کد خبر: 628064

وب گردی

وب گردی