سلتاویگو-گرانادا ؛ تلاش برای ماندن در لالیگا

دیدار سلتاویگو و گرانادا امشب (6 اردیبهشت ماه) از ساعت 23:00 در ورزشگاه بالایدوس شهر ویگو برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، سلتاویگو و گرانادا در آخرین بازی از هفته ی سی و پنجم لالیگا در د حالی مقابل یکدیگر صف آرایی میکنند که تیم میزبان در اندیشه حضور در لیگ اروپا است و تیم گرانادا نیز در تلاش است با یک پیروزی دیگر مانند بازی قبل خود موقعیت خود را در جدول تثبیت کند. به علاوه بازی رفت دو تیم در ورزشگاه ایبرواستار با پیروزی 0-2 تیم سلتا به پایان رسید.

سلتاویگو ؛ هدف لیگ اروپا
بلوز آسمانی های شهر ویگو که هفته ی گذشته مقابل اسپانیول متوقف شدند ، در تلاشند با پیروزی در بازی امشب مقابل مهمان خود به جایگاه پنجم جدول صعود کنند.
شاگردان ادواردو بریزو که تا اینجای فصل فوق العاده بوده و در شش بازی اخیر خود 3 پیروزی و 3 تساوی کسب کرده اند ، با پیروزی در بازی امشب حضور خود درلیگ اروپا قطعی خواهند کرد.
با این وجود آنان بازی آسانی ندارند چرا که مهمان آنها در خطر افتادن به دسته ی پایین تر قرار دارد.
سلتا در حال حاضر با 15 پیروزی ، 9 تساوی و 10 شکست و با 54 امتیاز در جایگاه ششم جدول لالیگا قرار دارند.

گرانادا ؛ تثبیت جایگاه
بعد از پیروزی پرگل 5-1 شاگردان لوکاس آلکاراز ، حال زمان آن رسیده که با ارائه توصیه های فنی این سرمربی در زمین آنان با کسب یک پیروزی دیگر به جایگاه شانزدهمی تیم وایکانو برسند.
شاگردان لوکاس آلکاراز که با 8 پیروزی ، 9 تساوی و 17 شکست و با 33 امتیاز جایگاه نه چندان خوب هفدهمی را در اختیار دارند می توانند در صورت پیروزی در بازی امشب شانس خود را برای ماندن در لالیگا بسیار بالا ببرند.

تقابل گذشته ی دو تیم در لالیگا
در شش تقابل اخیر دو تیم سلتاویگو و گرانادا در لالیگا کفه ی ترازو کاملاً به سمت تیم سلتا سنگینی میکنه و این تیم با سه پیروزی در بازی رو در رو با گرانادا موفق بوده و سه بازی نیز با تساوی به اتمام رسیده است.
تیم گرانادا از سال 2013 موفق نشده سلتا را شکست دهد و از او میتوان در این بازی از ناکام بزرگ نام برد.

غایبین دو تیم در این دیدار:
فونتاس و کلودیو بِاویوء به دلیل مصدومیت قارد به همراهی سلتا در بازی خانگی امشب نیستند.
دیمیتری فولکوئر و ساکسِز به دلیل مصدومیت و همچنین روبن پرز و ریکاردو کاستا نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیم گرانادا در بازی امشب نیستند.

** پیش بینی سایت هو اِسکورد: سلتاویگو 2 — گرانادا 2

604/602

کد خبر: 628070

وب گردی

وب گردی