برگزاری نشست های تخصصی  در 30 دانشگاه

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: نشست های تخصصی پیرامون اندیشه شهید مطهری به مناسب هفته استاد در 30 دانشگاه کشور برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، فضل‌الله ایرجی کجوری با اعلام این خبر افزود: اداره کل فرهنگی و اجتماعی به نمایندگی از وزرات علوم در بنیاد شهید مطهری عضویت دارد و به طور مداوم در جلسات این بنیاد شرکت می کند. بر این اساس ساله برنامه های مختلفی به مناسبت هفته گرامیداشت شهید مطهری در دانشگاه ها برگزار می شود.

او افزود: از جمله فعالیت ها در این زمینه می توان به برگزاری نشست های علمی، کرسی های آزاد اندیشی، توزیع و معرفی آثار شهید مطهری و برپایی نمایشگاه های مختلف فرهنگی و هنری در دانشگاه های مختلف کشور اشاره کرد. در سال جاری و در آستانه سی و هفتمین سالگرد شهادت استاد مطهری اداره کل فرهنگی و اجتماعی با همکاری و مدیریت دانشگاه های تحت پوشش وزارت علوم بیش از 30 نشست تخصصی با موضوع اندیشه شهید مطهری را برنامه ریزی کرده و از 12 اردیبهشت به مدت یک هفته در دانشگاه های سراسر کشور به اجراء در خواهد آمد.

ایرجی کجوری افزود: مخاطب اصلی این نشست ها دانشجویان خواهند بود و این نشست ها به طور متوازن در مناطق مختلف دانشگاهی و با بکارگیری اساتید و پژوهشگران در این زمینه اجراء می شود. تعداد برگزاری نشست های تخصصی اندیشه شهید مطهری نیز نسبت به سال گذشته دو برابر شده و امیدواریم در سالهای آینده از جهت کمی و کیفی بتوانیم برنامه های هفته گرامی داشت مقام استاد را ارتقاء دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، او در پایان گفت: جشنواره های منطقه ای قرآن و عترت دانشجویان نیز از 12 اردیبهشت ماه لغایت 23 اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه های حکیم سبزواری، کاشان، خلیج فارس بوشهر، تربیت مدرس و زنجان برگزار می شود.

20103

کد خبر: 628199

وب گردی

وب گردی