انصاری: اقتصاد مقاومتی به معنای انزوای اقتصادی ایران نیست

معاون رییس جمهوری در امور مجلس گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای انزوای اقتصادی ایران نیست.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری روز دوشنبه در مراسم بزرگداشت مقام کارگر که به مناسبت هفته کارگر در پالایشگاه نفت تهران برگزار شد، این مطلب را به عنوان عضو کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام که در تدوین سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی نقش داشته است، اعلام کرد.
وی همچنین اظهارداشت: پیامبر اکرم (ص) تلاش کارگران برای تامین معیشت زندگی خود و خانواده شان را جهاد تعبیرکرده است. هیچ تفاوتی با کسانی که اسلحه به دوش برای دفاع از کشور جان خود را در دست گرفته اند با کسانی که عمر و آسایش خود را در میدان تولید به کار گرفته اند تا جامعه پویاتر باشد، وجود ندارد.
معاون رییس جمهوری در امور مجلس ادامه داد وظایف همه مسئولان و قوا این است که بستر برای مجاهدان عرصه کار و تولید فراهم کنند و برای بهبود زندگی و معیشت و ارتقا سطح امنیت شغلی آنان اقدامات لازم را انجام دهند.
انصاری در ادامه با اشاره به عنوان حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیران و اسلامشهر اظهار داشت: شاید بهتر باشد با تجزیه این حوزه انتخابیه دسترسی مردم را به نمایندگان مجلس راحت تر کنیم.
وی در ادامه با اشاره به مطالبات جامعه کارگری گفت مطالبه به حقی در جامعه کارگری وجود دارد که باید با همفکری و تعامل جامعه کارگری، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اقدام دولت و مجلس تحقق یابد.
این خبر در حال تکمیل است.
201/201

کد خبر: 628250

وب گردی

وب گردی