رشته آموزش پزشکی مجازی ویژه اعضای هیات علمی راه‌اندازی  می شود

مسئول راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی مجازی از راه اندازی رشته آموزش پزشکی مجازی ویژه اعضای هیات علمی در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، اولین نشست کارگروه های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی مجازی و نمایندگان دانشگاههای علوم پزشکی شهیدبهشتی، تهران، شیراز، تبریز، ایران، مشهد، اصفهان، کرمان و مازندران تشکیل و نحوه ادامه همکاری دانشگاه ها در حوزه آموزش مجازی بررسی و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دکتر سید ناصر استاد مشاور معاون آموزشی و مسئول راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی مجازی در این نشست بر زمینه های توسعه و ارتقاء سطح همکاری و ایجاد زیر ساخت های لازم در دانشگاهها تاکید و ابراز امیدواری کرد تا این همکاری ها در سال ۹۵ توسعه یافته و تا تحقق کامل اهداف تعیین شده در بسته تحول و نوآوری در آموزش پزشکی ادامه داشته باشد.

استاد در ادامه گزارشی از برنامه های در دست اقدام دانشگاه علوم پزشکی مجازی در سال ۹۵ از جمله توسعه زیر ساختها و راه اندازی رشته آموزش پزشکی مجازی ویژه اعضای هیات علمی در اردیبهشت ماه سال جاری را ارائه کرد.

نمایندگان دانشگاه ها نیز نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه راهکارهای ارتقاء سطح همکاری و بهره مندی از حمایتهای ستادی در زمینه تامین زیر ساختها و استفاده مطلوب از تمامی تجارب و ظرفیتهای دانشگاهها در جهت توسعه آموزش مجازی ارائه کردند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با ارائه گزارشی در زمینه ظرفیتهای موجود در این دانشگاه و سایر دانشگاههای مستقر در منطقه یک آمایش سرزمین، ابراز امیدواری کرد: با بهره مندی از ظرفیتهای پیش بینی شده در بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی شاهد توسعه آموزش مجازی در دانشگاه های منطقه یک باشیم.

20104

کد خبر: 628255

وب گردی

وب گردی