حضور موفق دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه جی تکس

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیک گفت: حضور دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه جی تکس مقدمه حضور بین الملل و معرفی دانشگاه و دستاوردهای آن در حوزه بین الملل بود.

به گزارش ایسکانیوز، کشاورزی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیک در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به حضور این دانشگاه در نمایشگاه بین المللی جی تکس اشاره کرد و گفت: نمایشگاه GITEX دبی با هدف آشنایی دانشگاه‌ها، دانشجویان، موسسات خدمات دانشگاهی و موسسات جذب دانشجو با توسعه ارتباطات در مجامع دانشگاهی و انجمن‌های علمی هر ساله برگزار می‌شود که امسال دانشگاه آزاد اسلامی نیز بمنظور معرفی قابلیت ها و دستاوردهای خود در این نمایشگاه حضور داشت.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیک با بیان اینکه دکتر میرزاده همواره بر حضور پررنگ و فعال دانشگاه در عرصه بین الملل تاکید دارد، گفت: براین اساس فعالیت های بسیاری در حوزه آموزش و پژوهش انجام شده که از جمله آن حضور در نمایشگاه جی تکس و معرفی دانشگاه آزاد اسلامی به کلیه دانشگاه ها، دانش آموزان و دانشجویان است.

وی با بیان اینکه حضور دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه جی تکس مقدمه حضور بین الملل و معرفی دانشگاه و دستاوردهای آن در حوزه بین الملل بود، گفت: واحدهای دبی، قزوین و الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی در غرفه این دانشگاه حضور داشتند و تمام تلاش خود را برای معرفی پتانسیل دانشگاه انجام دادند.

کشاورزی افزود: در این نمایشگاه دانشگاه های بسیار قوی از قبیل انگلیس، آمریکا، کانادا و ... حضور داشتند که رقابتی در عرصه بین الملل بود و خوشبختانه حضور دانشگاه آزاد اسلامی بسیار مورد توجه قرار گرفت و ناظرین این حضور را موفق ارزیابی کردند.

20101

کد خبر: 628310

وب گردی

وب گردی