برگزاری  نشست هم‌اندیشی استادان برجسته یونان با هیات علمی دانشکده ارتباطات و رسانه

نشست هم‌اندیشی استادان، فعالان رسانه‌ای و روزنامه‌نگاران برجسته کشور یونان با رییس، معاون، اعضای هیات علمی و استادان دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، احسان پورقربان این نشست را مهم و دارای دستاوردهای مفید علمی برای طرفین توصیف کرد و افزود: در این نشست که در سالن اجتماعات دانشکده برگزار شد، طرفین به تبادل نظر پیرامون وضعیت رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران و یونان پرداختند.

او گفت: در این نشست مباحثی همچون وضعیت اقتصادی رسانه‌های دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت که استادان و روزنامه‌نگاران یونانی مشکلات اقتصادی را یکی از چالش‌های پیش روی رسانه‌های کشورشان عنوان کردند که به واسطه آن بسیاری از رسانه‌ها تعطیل و کارکنان آنان بیکار شدند.

مدیر روابط عمومی دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه، تعیین سیاستگذاری و خط مشی رسانه‌ها را از موضوعاتی مطرح شده در این نشست مشترک عنوان کرد که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

پورقربان با بیان اینکه یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در این نشست بحث آزادی بیان و شبکه‌های مجازی و اجتماعی بود، گفت: طرفین در این نشست هم‌اندیشی بر ضرورت تبادل اطلاعات در حوزه ارتباطات و رسانه تاکید کردند.

او با بیان اینکه دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه در کنار توسعه مباحث آموزشی و علمی، رایزنی و تبادل اطلاعات با سایر دانشگاه‌های داخلی و خارجی و نخبگان علمی و رسانه‌ای را در دستور کار دارد، گفت: اینگونه نشست‌های مشترک استمرار خواهد داشت.

20104

کد خبر: 628363

وب گردی

وب گردی