معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز که در جبهه مقاومت چه در عراق و چه در سوریه و لبنان و... حاضر می شوی شاهد تحقق عینی بسیج جهانی ادیان از شیعه و سنی و مسیحی با فرق و مذاهب مختلف هستیم.

به گزارش ایسکانیوز، اسماعیل احمدی در همایش« چرا حضور در سوریه؟» که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد گفت: پس از شکست صهیونیسم در جنگ 33 روزه، سردمداران رژیم اشغالگر؛ طرح جنگ با سوریه را به عنوان بازوان ایران اسلامی مطرح کردند و صریحا خبر از این جنگ دادند.

احمدی با اشاره به نابودی صدام و استقرار متجاوزان امریکایی در کشور عراق بیان کرد: امریکا و به ویژه اسراییل در زندان هایی نظیر ابوغریب به شناسایی و شستشوی مغزی و آموزش افرادی نظیر ابوبکر البغدادی روی آورده و در همایش های خاص در تل آویو، طراحی شوم تاسیس و حمایت و تقویت و آموزش و تجهیز گروهک های تروریستی نظیر داعش را برنامه ریزی و سپس اجرا کردند.

وی با توجه به اهمیت سوریه در جبهه ی مقاومت خاطر نشان کرد: حضور مستشاری ایران در سوریه از ابعاد مختلف بررسی می گردد که اولین دلیل آن رفتار مبتنی بر آموزه های دینی است که در پی درخواست مظلوم، یاری او و مبارزه با ظالم تکلیف شرعی و صد البته اخلاقی و انسانی است.

این فعال رسانه در ادامه گفت: سوریه کشوری است که در دوران غربت و مظلومیت ایران عزیز در ابتدای جنگ تحمیلی، با حمایت های سیاسی و آموزشی ، برادری و ظلم ستیزی خود را اثبات کرده و امروز نیز در دوران نیاز سوری ها باید به آنان کمک کرد که هل جزا ء الاحسان الا الاحسان

وی به ابعاد دیگر حضور مدافعان حرم در جبهه مقاومت اشاره و اظهار داشت: نقش مشورتی مدافعان حرم در مواقع و مواقف گوناگون در تقویت روحیه و ارتقاء توان دفاعی رزمندگان جبهه مقاومت بسیار مشهود بوده و همواره حضور آنان از جمله درخواست های ثابت دولت مردان و سرلشگران ارتش سوریه می باشد.

مشاور ریاست سازمان بسیج با یاد آوری کلام امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج جهان اسلام تاکید کرد: امروز که در جبهه مقاومت چه در عراق و چه در سوریه و لبنان و.... حاضر می شوی شاهد تحقق عینی بسیج جهانی ادیان از شیعه و سنی و مسیحی با فرق و مذاهب مختلف هستیم که به امید خدا شعار رزمندگان، وضو در دمشق و نماز در بیت المقدس می باشد.آن چنان که رزمندگان جنگ تحمیلی این شعار را تحقق بخشیدند که وضو در فرات و نماز در کربلا.

گفتنی است در این مراسم دانشجویی از خانواده شهید مدافع حرم مهدی نوروزی تجلیل به عمل آمد.

202/201

کد خبر: 628507

وب گردی

وب گردی