به اعتقاد شکارچیان UFO (اشیاء ناشناس پرنده)، بیگانگان به ساخت‌وساز در کره ماه قانع نبوده‌اند و احتمالا آن را در سیارات دیگر دنبال کرده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، به گفته یکی از محققان، اخیرا تصویری از سطح سیاره ونوس منتشر شده است که در آن شهرهای عظیم، سازه‌های مصنوعی و تمام عناصر مربوط به آن قابل مشاهده است.

او می‌گوید: این ساختمان‌ها توسط گونه‌ای از بیگانگان ساخته شده‌اند.

یوتیوب و mundodesconocido همزمان ویدئویی منتشر کردند که در آن به توضیح شهرهای بزرگی که با تجزیه و تحلیل مجموعه‌ای از عکس‌های دریافتی کشف شده، می‌پردازد.

او همچنین مدل سه‌بعدی این ساختمان‌ها را تهیه کرده است.

او در این ویدئو می‌گوید: اشکال عجیب مصنوعی به نظر شهرهایی می‌آیند که دارای عناصری برای انتشار نور هستند.

"Mundodesconocido " بینندگان را به توری در سراسر شهرهای واقع در ونوس برده و به آنها این سازه‌ها را که سراسر این سیاره را پوشانده‌اند نشان می‌دهد. این سازه‌ها می‌تواند مجموعه‌ای از آپارتمان‌های بیگانگان و یا فقط دهانه‌ای بر سطح سیاره باشد.

این تصاویر از کاوشگر ماژولان که در سال 1989 به ونوس اعزام شد، بدست آمده است. این کاوشگر یک سال پس از اعزام به سیاره ونوس رسیده و شروع به جمع‌آوری اطلاعات کرده است.

ماموریت این کاوشگر مطالعه درباره اشکال زمین، تکتونیک‌ها، فرایندهای تاثیرگذار، رسوب، فرسایش، فرایندهای شیمیایی و ساختار درونی این سیاره بوده است.

اسکات.سی وارینگ از" UFO Sightings Daily" این ویدئوی یوتیوب را در وبلاگ خود منتشر کرد تا فالورهایش از این یافته مهم مطلع شوند.

20103