برپایی یادواره‌ شهدای دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار با عنوان"مدافعان بی‌نشان"

فرمانده‌ بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار از برگزاری مراسم یادبودی با عنوان «مدافعان بی‌‌نشان» توسط حوزه‌ بسیج دانشجویی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، مرتضی یزدانی‌فر با اشاره به حضور استادان، دانشجویان، برخی مسئولان شهرستان و جمع کثیری از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران در این مراسم گفت: این یادواره مزین به نام و یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم با روایتگری راوی برجسته‌ی کشوری؛ علیرضا دلبریان و تجلیل و قدردانی از خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان گرانقدر مدافع حرم همراه بود.

وی با اشاره به تاریخچه‌ی خاکسپاری پنج شهید گمنام دفاع مقدس در این دانشگاه گفت: این شهیدان گرانقدر، در سال 1383 پس از هماهنگی‌های لازم، از مناطق جنگی شلمچه، شرهانی، پاسگاه زید و پاسگاه وهب، به مجتمع دانشگاهی واحد سبزوار انتقال و طی مراسم باشکوهی با حضور گسترده‌ی مردم همیشه در صحنه‌ی شهرستان، به خاک سپرده شدند.

فرمانده‌ی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار، پخش نماهنگ، سخنرانی با موضوع دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی و مداحی مداحان اهل بیت را از دیگر برنامه‌های مراسم معنوی «مدافعان‌ بی‌نشان» عنوان کرد.

20101

کد خبر: 628915

وب گردی

وب گردی